Aleksander- Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Etter 1 år i militæret uten hår har jeg bestemt meg for å spare til langt hår. Jeg har hatt halvlangt hår før. Problemet er at det ser ganske bad ut når det er halvlangt. Jeg har ganske mørkt brunt og veldig tykt hår. Noen som har et forslag til sveis mens det vokser? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 sidesleik? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde det til siden helt fra jeg begynte å spare til jeg klippet meg. Håret ble ganske langt. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Kan være greit å ta en tur innom en frisør og legge en slagplan. Det kan nemlig lønne seg å stusse litt og holde litt på fasongen mens man gror ut håret. Frisøren kan gi deg tips som passer til ditt hår, det å gro ut tynt hår med linjalkrøller eller tykt afrohår trenger litt forskjellige planer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Enig med Kirikiri. Det ser absolutt ikke bra ut om man går fra kort til langt uten å stusse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå