Janerikn Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Yes, del onlineoppsettet ditt med andre. Hvilket våpen, perks osv du bruker. level og selvfølgelig. Våpen: M4 Carbine/AK 47 med Red dot. Perks:Stopping power, Bullet penetration og RPG-7. Level: 29 Endret 12. november 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ehhh må bare først uttrykke at jeg hater folk som bruker Martyrdom - det ødeleger gameplayet, og det er bare altfor noob å bruke det, fysj og føy. Hvem gidder å basere gameplayet på noe som skjer etter at du har blitt skutt. Last stand er forsåvidt greit for da gjør du noe selv i allefall, men må si at dette også ødeleger gameplayet pga en del bugs/exploits som bør fixes på. Nei martyrdom håper jeg de tar bort av spillet. Om det ikke de gjør det så mener jeg at det er blitt noobstemplet allerede. Ser folk bruker Sonic Boom og Martyrdom, herregud! Spill spillet isteden! Practice Aim! MEEN kjører seff Våpen: M16A4 - Red Dot / Acog / AK47 - Red Dot (Gleeeeeder meg til M14! med red dot!!) Perks: Claymore (har ikke unlocka frags), Stopping Power, Deep Impact (ofc) Rank: 32 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke noe spesielt oppsett. Jeg har alle addons til AK47/M4 Carbine/M16A4, det er challenges jeg pleier å kose meg med Jeg er level 20, Master Sergeant Lenke til kommentar
eazy_mode Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Kjipt for Janerikn at serverne er nede, da får han høre det ^^. Men som Borse sier, kutt ut Martyrdom. Last Stand er nesten like lattis, man er jo død... Hvorfor ikke bruke perks på ting som hjelper deg å holde deg levende eller som hjelper deg å drepe gutta før de tar deg?? Våpen: AK-47 med red dot Perks: Claymore, Stopping Power, Extreme Conditioning (/Deep Impact) Rank: 29 ..ang Extreme Conditioning så begynte jeg å spille med det, og nå er det rett å slett litt kjipt og tregt å spille uten, og andre ting på perk 3 er ikke så imponerende i rank 29. Bortsett fra Deep Impact da seff. Endret 12. november 2007 av eazy_mode Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er enig med folk over her, Martyrdom er for n00bs som ikke får kills av andre ting Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er martyrdom? Å sprenge alt rundt deg etter man har daua eller noe? Snakker vi Jihad her? Isåfall høres det sinnsykt kult ut .. ALLLAAAAAH *BOOOOM!* !!!! Lenke til kommentar
eazy_mode Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Martyrdom er en perk som gjør at man slipper en live grenade når man dør. Mao kan du ta med deg han som drepte deg i døden. Helt klart at noen kan synes det er fett, men bra er det for all del ikke, særig når folk blir vant med det og tar ut litt safety distance når man har killa en kar... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hoved Class: Animal Mother Primary Weapon: M60E4 - Grip - Blue/Red Tiger (bytter på til jeg får Gold) Secondary Weapon: R700 Perk1: STENGT (pga Grip) Perk2: Overkill Perk3: Martyrdom / Steady Aim Si hva dere vil om Martyrdom, men da jeg tok ut 5 stk en gang med en slik en, så bestemte jeg meg for at det er en keeper Colonel I - Level 41 Drøyt 20 timer spilt og kill/death ratio på 2.22 eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For øyeblikket har jeg: Primary: M40A3/M21 Secondary: M1911 .45 m.Silencer Perk1: Claymore x2 Perk2: Stopping Power Perk3: Iron Lungs Special Grenade: Smoke Captain (31) - ca. 16t spilt. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 så lenge jeg drar med meg mange xtra kills så har jeg Martyrdom perk aktivert Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Martyrdom er med i spillet, dere kan si hva dere mener om det, men ikkje kalle folk noob pga de bruker det. Uansett så brukte eg Martyrdom pga at eg ikkje hadde noe annet særlig brukbart. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Martyrdom er med i spillet, dere kan si hva dere mener om det, men ikkje kalle folk noob pga de bruker det. Om det er med i spillet har ikke så mye å si, fordi det er en ganske uballansert løsning spør du meg.. Hvorfor få en siste sjanse til å drepe fienden etter du har blitt drept? Da blir jo litt av poenget borte, nemlig å holde seg i live.. Litt artig at det liksom er "Anti T-Bag Technology™", men det ødelegger litt av spillet for min del.. T-bagging hører uansett hjemme i Halo 3. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Primary: M40A3 Secondary: M1911 .45 Perk1: Special Grenades Perk2: Stopping Power Perk3: Last stand/ Martyrdom Special Grenade: Stun Lv 30 (1st Lieutenant II) - ca. 13t spilt. Om det er noob å bruke martyrdom så er det like noob og ikke klare å komme seg unna. Hverken av påstandene er korrekte, men skal man først kalle folk ting kan vel alle gjøre det;) Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Fikk akkurat G36c så for øyeblikket er det min nye hovedgønner, men vi får se Primary: G36c med Grenade Launcher (senere Red dot...) Secondary: M9 Perk 1: Stengt (når åpen, Bandolier) Perk 2: Sleight of hand/ double tap Perk 3: Martyrdom Stun Grenade Rank: 37 K/D: 1.60 Endret 13. november 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Captain (31) - ca. 16t spilt. oi, jeg har 18 timer, og er 54 o_0 M14 @ redpoint, red tiger <3 Lenke til kommentar
dmord Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) vet er gammel tråd men dette er det BESTE og SANNESTE jeg har lest på lenge " jeg hater folk som bruker Martyrdom - det ødeleger gameplayet, og det er bare altfor noob å bruke det, fysj og føy. Hvem gidder å basere gameplayet på noe som skjer etter at du har blitt skutt " WORD!!!!! Ser at noen prøver å forsvare den tilogmed, fy f.... Endret 22. februar 2008 av dmord Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er da ikke noe feil med martyrdom, det er jo heller ikke noe særlig vanskelig å løpe vekk fra den, du har jo flere sekunder på å bare komme noen få meter unna. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) vet er gammel tråd men dette er det BESTE og SANNESTE jeg har lest på lenge " jeg hater folk som bruker Martyrdom - det ødeleger gameplayet, og det er bare altfor noob å bruke det, fysj og føy. Hvem gidder å basere gameplayet på noe som skjer etter at du har blitt skutt " WORD!!!!! Ser at noen prøver å forsvare den tilogmed, fy f.... Bruk last stand om dere vil beholde den siste rest av ære. 90% gjør dessverre ikke det. Martyrdom er den mest brukte på verdensbasis virker det som selv kjører jeg Golden m60/redDot/stoppingpower/deepimpact Barret50/Claymores/stoppingpower/ironlungs p90/silencer/uavJammer/extremeConditioning Endret 22. februar 2008 av dmord Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 vet er gammel tråd men dette er det BESTE og SANNESTE jeg har lest på lenge " jeg hater folk som bruker Martyrdom - det ødeleger gameplayet, og det er bare altfor noob å bruke det, fysj og føy. Hvem gidder å basere gameplayet på noe som skjer etter at du har blitt skutt " WORD!!!!! Ser at noen prøver å forsvare den tilogmed, fy f.... vet er gammel tråd men dette er det BESTE og SANNESTE jeg har lest på lenge " jeg hater folk som bruker Martyrdom - det ødeleger gameplayet, og det er bare altfor noob å bruke det, fysj og føy. Hvem gidder å basere gameplayet på noe som skjer etter at du har blitt skutt " WORD!!!!! Ser at noen prøver å forsvare den tilogmed, fy f.... Bruk last stand om dere vil beholde den siste rest av ære. 90% gjør dessverre ikke det. Martyrdom er den mest brukte på verdensbasis virker det som selv kjører jeg Golden m60/redDot/stoppingpower/deepimpact Barret50/Claymores/stoppingpower/ironlungs p90/silencer/uavJammer/extremeConditioning Kan jeg få spørre hvorfor martyrdom er feigt forresten? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan jeg få spørre hvorfor martyrdom er feigt forresten?En perk som dreper for deg etter du er død? Det er jo 0 skill med i bildet. No skillz, no respect! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå