MindTooth Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. Drevet litt å sett på eBay nå. Funnet masse bra. Der iblant en Pioneer TS-W3001D4 sub. Men til denne trenger jeg en forsterker. Derfor så jeg litt på noen forsterkere fra Pioneer. Falt på Pioneer PRS-D1200SPL, men lurer på om denne er sterk nok til å dra en Pioneer TS-W3001D4. Kanskje den jeg trenger er en Pioneer PRS-D2000SPL, men føler denne blir litt for dyr. Annlegget skal sitte i en Volvo 940. Prøver også å fa tak i en Pioneer DEH-P9800BT CD-spiller. Takker for alle svar Birger Lenke til kommentar
spioner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 funker fett med PRS-D1200SPL men kan nesten like godt gå opp til PRS-D2000SPL men hva er det du skal ha av anlegget dit?? kvalitet eller kraft? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du hørt det pioneer elementet?? siden du nevner det i forbindelse med "mye bra"? Byttet to sånne for en kompis som ikke var fornøyd, og satt inn 2stk RE12, og det ble mye bedre RE12 koster 600kr pr.stk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Er allerede betalt, så jeg får evt. selge den videre hvis den ikke spiller bra. Trodde som regel Pioneer var bra. Tanken var kvalitet fremfor kraft. Birger Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er allerede betalt, så jeg får evt. selge den videre hvis den ikke spiller bra. Trodde som regel Pioneer var bra. Tanken var kvalitet fremfor kraft. Birger Er nettopp det alt for mange tror... pioneer har vært på markedet leeeenge, og har bygd seg opp et godt rykte, men nå er det mye som har tatt igjen pioneer i kvalitet og ytelse, så nå lever de litt på navnet sitt... mener jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Men vil tro den vil gjøre nytten for meg. Jeg som ikke har hatt annlegg i bil før, og skaffer en god forsterker. Så skal det nok bli bra Kanskje det blir en annen monoforsterken enn Pioneer. Kom gjerne med anbefalinger? Trenger også noen anbefaleringer til spillere. Helst toppmodell som er billig på eBay. Birger Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ville gått for noen andre elementer enn pioneer gitt! Hadde et 12" 1000w pioneer element i russebilen, dårligere lyd har jeg ikke vært borti tror jeg! Jeg ville kjøpt noen MTX, JL audio, polk momo, dynabel(veldig rimelige priser) eller kicker elementer.. Ville tro at cerwin vega også er et bra alternativ, en kompis har 2stk 15 år gamle 10" elementer i bilen og de spiller helt sinnsykt! Lenke til kommentar
spioner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 re audio SX holder mer enn nok for vanlig bruk, sånn som f.eks. denne: http://cgi.ebay.com/RE-AUDIO-SX10-10-SX-SU...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Nå er suben allerede betalt og sendes imorgen. Da får jeg heller selge den i norge hvis den ikke er bra. Men jeg trenger råd til forsterker. Birger Lenke til kommentar
spioner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 til vanlig bruk holder md2d sånn som f.eks. denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-in-box-...sspagenameZWD1V men hvor mye koster det for frakt og sånn? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) $109 for sub'en, $150 i frakt. Ed1t: Ingen som er billigere Birger Endret 13. november 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
spioner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ok, nice de koster 2400 kr i norge Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ble en slik: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...cTODAY.m238.lVI Tror ikke den er bra, men det ser vi. Nå er det vann og brød flere år frem i tid. Birger Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ble en slik: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...cTODAY.m238.lVI Tror ikke den er bra, men det ser vi. Nå er det vann og brød flere år frem i tid. Birger du tror ikke den er bra, men allikevel kjøpte du bare uten å høre på råda du fikk? men.. den er ikke så værst.. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hehe, ja ser sånn ut:P fant litt om forsterkeren: http://www.the12volt.com/installbay/forum_...~98470~get~last her står det på post 3 at den ikke gir deg så mye kraft som det de sier at den skal gjøre... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 du tror ikke den er bra, men allikevel kjøpte du bare uten å høre på råda du fikk? men.. den er ikke så værst.. Fikk ett råd. Ellers gikk diskusjonen rundt om alt annet. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har noen anbefalt litervolum eller? 34l virker for mye, selv om det står som anbefalt når kassen er åpen. Birger Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ikke noe stygt om RE, men tror nok denne Pioneersubben overlever lenger til mer "brutalt" bruk enn hva de RE subbene som dere nevner gjør... Prismessig så kan du vel og merke sikkert finne en bedre forsterker som yter mer pr krone, men fornøyd blir du nok uansett... Bygg en portet kasse, da trenger du ikke så mye effekt for å få trøkk Noen som har noen anbefalt litervolum eller? 34l virker for mye, selv om det står som anbefalt når kassen er åpen. Birger Bygg den litt større du, 45-50 liter portet kasse (åpen) Hvor stor port du skal ha kan du enten få noen her til å regne ut for deg, eller så kan du kjøpe en 4" port og prøve deg frem med lengden. Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan funker denne bassern? Vurderer den selv skjønner du! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Har nok ikke fått testet den enda. Da jeg ikke har en bil, eller kablene til å få gjort det. Skal se på det etterhvert. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå