-Shark- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skulle spille Xbox360 med en kompis nå istad. Lenge siden jeg har brukt den, sikkert 3-4 uker. Fungerte utmerket sist. Problemet er at den starter med 3 røde ringer slik som bilde på siden Her, til venstre. Jeg kjøpte denne brukt på finn for 6mnd siden ca. Han hadde ikke kvittering eller lignende. Jeg har dog orginal embalasje, og på boksen står det et slags serial nr- kan dette brukes når jeg leverer den in? Hvor leverer jeg den inn? Tar det lang tid? Til informasjon leste jeg også sticky anngående flest stillte spørsmål- og tenkte å ringe supporten på mandag. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ring support og hør, det er vel det enkleste Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ring support og hør, det er vel det enkleste Det skal jeg gjøre i morgen så fort jeg har mulighet. Fint om noen besvarer spørsmålene mine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du ringer support, leverer til DHL. Får den tilbake om ca 2-4 uker Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Samma om den er brukt, sålenge den ikke er oer 3 år. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Samma om den er brukt, sålenge den ikke er oer 3 år. Noe som ville vært umulig siden 360 har vært på markedet i snart 2 år hehe..... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kvittering trengs ikke, serial number skal du oppgi til supporten. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Noe dere ikke kommer til å tro. Startet Xboxen nå en siste gang før jeg hadde planer om å pakke den ned. Den startet!! Uten ringer. Da satser jeg på at den er OK da! Holder dere updatert! Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er bare å sende den inn, samme skjedde med meg, fikk røde ringer, testa maskina dagen etterpå og fikk spillt 10 min elns så låste maskina seg Starta den opp igjen og fikk da 3 røde ringer... Problemet med min var at den ble for varm... Så jeg anbefaler at du sender den inn snarest mulig Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De røde ringene kommer nok tilbake dessverre... Om maskinen ikke har vært på reperasjon før så har du ingen problem. HAr derimot den forrige eieren allerede hatt den inne vil serie nummeret allerede være registrert på en annen person og support vil mest sansynelig ikke ta imot maskinen om du ikke kan oppgi navn og adresse... Om dette er tilfellet kan du jo ta kontakt med den forrige eieren å få hans info.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Ok. Får nok bare sende den inn da. Den er også modifisert fra forrige eier, slik at den kan spille brente spill etc. Har dette noen innvirkning når jeg skal sende den in? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da kan det hende dem ikke gidder å reparere, siden den er tuklet med. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Da kan det hende dem ikke gidder å reparere, siden den er tuklet med. jaha? Så det er sjangs for at jeg må kjøpe ny istedet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Faktisk ja, etter det jeg har hørt ryker garantien viss maskinen er moddet, men siden den funker nå så kan du spille så lenge det varer i hvertfall Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg kan nærmest garantere at garantien er skutt viss konsollen er modifisert for å kunne kjøre backuper. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så viss maskinen ryker om ca 1 år så må man bare kjøpe ny, altså at man ikkje får den fikset? Det er jo frekt. er jo ikkje våres feil at en blir ødlagt -.- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er fem år i Norge uansett, verre om vi var amerikanere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noe dere ikke kommer til å tro. Startet Xboxen nå en siste gang før jeg hadde planer om å pakke den ned. Den startet!! Uten ringer. Da satser jeg på at den er OK da! Holder dere updatert! Tror det er ganske vanlig. Skjedde med meg også, spill frøs etter 5-30 minutter, så fikk jeg 3ROD. Etter 10 minutter slo jeg på igjen, og kom inn i dashbordet. Startet en demo, og da tok det ikke mer enn 2-3 minutter bildet frøs igjen, og ringene var tilbake. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Noe dere ikke kommer til å tro. Startet Xboxen nå en siste gang før jeg hadde planer om å pakke den ned. Den startet!! Uten ringer. Da satser jeg på at den er OK da! Holder dere updatert! Tror det er ganske vanlig. Skjedde med meg også, spill frøs etter 5-30 minutter, så fikk jeg 3ROD. Etter 10 minutter slo jeg på igjen, og kom inn i dashbordet. Startet en demo, og da tok det ikke mer enn 2-3 minutter bildet frøs igjen, og ringene var tilbake. Ikke si sånn da! Håper min forsatt holder seg frisk. Spillte i 10min nå. Fortsatt like hel. Har det noe å si om den ligger inni en tv benk? Den ligger horisontalt, og skapet har ikke noen dører eller lignende- kun lukket i enden. Har dette noe å si på varmen? Skader det den? Skal jeg sette den vertikalt ved siden av tven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå