Gå til innhold

3 ringer, lite problem, kjøpt brukt

-Shark-

Anbefalte innlegg

Skulle spille Xbox360 med en kompis nå istad. Lenge siden jeg har brukt den, sikkert 3-4 uker. Fungerte utmerket sist.

Problemet er at den starter med 3 røde ringer slik som bilde på siden Her, til venstre.

Jeg kjøpte denne brukt på finn for 6mnd siden ca. Han hadde ikke kvittering eller lignende.

Jeg har dog orginal embalasje, og på boksen står det et slags serial nr- kan dette brukes når jeg leverer den in?

Hvor leverer jeg den inn?

Tar det lang tid?

Til informasjon leste jeg også sticky anngående flest stillte spørsmål- og tenkte å ringe supporten på mandag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å sende den inn, samme skjedde med meg, fikk røde ringer, testa maskina dagen etterpå og fikk spillt 10 min elns så låste maskina seg :( Starta den opp igjen og fikk da 3 røde ringer...

Problemet med min var at den ble for varm...

Så jeg anbefaler at du sender den inn snarest mulig :)

Lenke til kommentar

De røde ringene kommer nok tilbake dessverre...

Om maskinen ikke har vært på reperasjon før så har du ingen problem.

HAr derimot den forrige eieren allerede hatt den inne vil serie nummeret allerede være registrert på en annen person og support vil mest sansynelig ikke ta imot maskinen om du ikke kan oppgi navn og adresse...

Om dette er tilfellet kan du jo ta kontakt med den forrige eieren å få hans info..

Lenke til kommentar
Noe dere ikke kommer til å tro.

Startet Xboxen nå en siste gang før jeg hadde planer om å pakke den ned. Den startet!! Uten ringer.

Da satser jeg på at den er OK da! Holder dere updatert!

Tror det er ganske vanlig. Skjedde med meg også, spill frøs etter 5-30 minutter, så fikk jeg 3ROD. Etter 10 minutter slo jeg på igjen, og kom inn i dashbordet. Startet en demo, og da tok det ikke mer enn 2-3 minutter bildet frøs igjen, og ringene var tilbake.

Lenke til kommentar
Noe dere ikke kommer til å tro.

Startet Xboxen nå en siste gang før jeg hadde planer om å pakke den ned. Den startet!! Uten ringer.

Da satser jeg på at den er OK da! Holder dere updatert!

Tror det er ganske vanlig. Skjedde med meg også, spill frøs etter 5-30 minutter, så fikk jeg 3ROD. Etter 10 minutter slo jeg på igjen, og kom inn i dashbordet. Startet en demo, og da tok det ikke mer enn 2-3 minutter bildet frøs igjen, og ringene var tilbake.

Ikke si sånn da!

Håper min forsatt holder seg frisk. Spillte i 10min nå. Fortsatt like hel.

Har det noe å si om den ligger inni en tv benk? Den ligger horisontalt, og skapet har ikke noen dører eller lignende- kun lukket i enden. Har dette noe å si på varmen? Skader det den?

Skal jeg sette den vertikalt ved siden av tven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...