Arnt555 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. For en stund siden fikk jeg ny PC med Windows Vista (bla bla bla..) poenget er i alle fall at jeg ville sjekke været i Kristiansand, så når jeg søker får jeg opp "Kristiansand, Atlántico, Colombia". Jeg prøvde å finne litt info om dette stedet, men finner ingenting annet enn reiseinfo. Er det noen som vet noe om dette stedet? Navnets opprinnelse osv.? Finnes det virkelig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Wow! en kristiansand i colombia hadde jeg ikke regna med. Vet det er mange byer med norske navn i nordamerika, men søramerika var nytt for meg... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva har det her med politikk og samfunn å gjøre? Kan dessverre ikke hjelpe deg da vista ikke er mitt OS. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hva har det her med politikk og samfunn å gjøre?Kan dessverre ikke hjelpe deg da vista ikke er mitt OS. Visste egentlig ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden. Har du et bedre forslag så er det bare å komme med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå