M-J Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. PC-en min finner ikke det trådløse nettverkskortet. jeg har prøvd og kjøpe nytt og bytte ut det gamle. men det fungerte fortsatt ikke! noen forslag til hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og du har installert riktige drivere? Om drivere ikke er problemet, så kan det være en annen årsak, som f.eks hovedkortet. Husk at du mulig på trykke/skyve på en knapp eller noe for å aktivere nettverket. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 jaja har instalert drivere. både fra cd og fra nett. skjer ingenting når jeg vrir på bryter. nettverkskortet er ikke der i device manager heller. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 ingen som har noen innspill! noen som vet om et BILLIG kort som jeg kan putte inn på siden av PC-en a? i de hurtiggreiene der! (husker ikke hva det heter, om du ikke skjønner så spørr så finner jeg ut) takk Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ingen som har noen innspill! noen som vet om et BILLIG kort som jeg kan putte inn på siden av PC-en a? i de hurtiggreiene der! (husker ikke hva det heter, om du ikke skjønner så spørr så finner jeg ut) takk Du kan jo prøve med USB-hub da, som ikke koster mange lappene. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 forslag til en billig en? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://www.siba.no/ Netgear WG111IS Trådløs USB-nøkkel 54 Mbps Kr 199,- Selvsagt gikk det ikke med direkte link på siba.no, men du finner det på datatilbehør og nettverkskort. Det var den billigste jeg fant i farta. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 har du sjekka enhetsbehandlingen at du faktisk har installert drivere? knappen for å aktivere/deaktivere wlan vil ikke virke hvis du ikke har installert launch manager, da vil du få opp tekst på skjermen som sier fra om kortet er av eller på. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 det fungerte før og drivere har jeg innstalert i devicemanager finner den ikke engang det trådløste kortet. før så sto det "no device" når jeg dro på knappen. er nok min egen skyld for kom etter at PC-en hadde ligget i baksettet på bilen og fått litt juling. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvis du ikke er redd for å muligens bryte garantien kan du jo sjekke om kortet står skikkelig i, på denne modellen tror jeg wlan kortet er rett under en luke på undersiden, er veldig lett å komme til. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 altså jeg kjøpte et nytt trådløst kort, skrev det i første post. så er ikke selve kortet som er problemet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå