Kiruk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg har en .iso fil på PC-en, den er 2,5gb og jeg har ingen bruk for den og tenkte jeg skulle slette den. Men, jeg får beskjed om at filen "er i bruk av et annet person eller program osv...". Jeg har prøvd diverse programmer som skal kunne redigere iso filer uten å lykkes. Noen som har noen råd eller forslag, takk på forhånd Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du har den ikke mountet i et program som Daemon Tools e.l, da? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nei, har sjekket alle mulige programmer som det er en mulighet for at bruker filen. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Merkelig, da vet jeg sannelig ikke... Du har kanskje større hell med å spørre i Windows-forumet enn her, forresten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og flyttes til Windows-kategorien. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det her må være glimrende for deg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det gjorde susen, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det gjorde susen, takk for hjelpen! Hvilken prosess var problemet? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det var et eller annet program som brukte filen, jeg fant aldri ut hvilket. Programmet som kennethsa91 linket til fikset det problemet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tråder trenger ikke å stenges selv om problemet til trådstarter skulle være løst. Kan være noen med samme problemet senere har tilnærmet samme problem. Isåfall er det en fordel at tråden er åpen så en isåfall kan komme med spørsmål i samme tråd. Dessuten vil den forsvinne bakover i listen av seg selv. Snorre Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det gjorde susen, takk for hjelpen! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå