Valkyria Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har problemer med å spille gears of war, fordi CPU driveren min ikke er kompatibel med spillet, så jeg lagde en post om problemet mitt som ingen klarer å svare i: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=860103&hl= Så har en kamerat av meg samme problemet, men klarte å fikse det ved å installere denne CPUdriveren: 6.86_nforce_win2kxp_international_whql så jeg forsøkte å gjøre det samme, men driveren vil rett og slett ikke instaleres! jeg sitter fast med 1.3.2.0 Ingen av de dataekspertene jeg kjenner har klart å svare på det, så jeg håper noen her vet hva som må gjøres for å få den nye driveren, evt. nøyaktig fremgangsmåte for å installere 6.86_nforce_win2kxp_international_whql mine speccs: Prossesor: - AMD Athlon 64 Processor 3700+ 2.21 GHz Operativsystem: - Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600) Skjermkort: - NVIDIA GeForce 7900 GT/GTO 256mb Ram: - 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3 64M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 *bump* Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 siden folket her ikke vet hva jeg må gjøre, vet dere hvor jeg kan hendvende meg for å få fikset problemet? helst gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå