Capa Barsavi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hei! Jeg har et problem: Når jeg bruker PC-en min får jeg ofte BS det er ikke jevne mellomrom mellom dem, og det skjer mens jeg gjør forskjellige ting, så tror ike det har noe med at jeg åpner en spesiell fil å gjøre. rekker ikke å lese hva som står før PC-en restartes, prøvd å resette BIOS men gjorde ingen forskjell. Problemet oppstod etter at jeg lastet ned noen hk drivere (eller oppdatere noe hk greier, ikke sikker), så slette det meste av driver på PC-en, men det funker fremdeles ikker. Når jeg kommer hjem skal jeg prøve å reinstalere alt av drivere jeg har på cd, men hadde vært fint om dere kunne komme med noen tips tilfelle det ikke virker!! Tror dere det vil hjelpe å formatere og starte forfra? Vurderer å prøve og tror dere det hjelper gjør jeg det med en gang. -Lars Endret 11. november 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Siden du fikk problemet etter installasjon av nye drivere, er det stor sannsynelighet for at disse er problemene. Du kan rulle til bake driverne i enhetsbehandling for de driverne som ble oppdatert. Under kontrollpanel og system - > startup and recovery, kan du fjerne haken for å restarte automatisk. Da får du ro til å lese av feilmeldingen, og restarte maskinen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå