Head-Hunter Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg har en treg Acer bærbar PC som ble kjøpt for et år siden. kan jeg overklokke skjermkort eller prossersor, og hvis jeg kan, hvordan gjør jeg det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hei!Jeg har en treg Acer bærbar PC som ble kjøpt for et år siden. kan jeg overklokke skjermkort eller prossersor, og hvis jeg kan, hvordan gjør jeg det? På forhånd takk. Du vil ikke kunne tjene så mye på og klokke en bærbar, det er dessuten idiotisk og gjøre det... Du har ALT for lang signatur, det er maks 4 linjer... man tar dessuten ikke og hijacker andre tråder (link til denne tråden i en annen post) *rapportert* Endret 11. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Head-Hunter Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Care^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Care^^ Jeg vile ha skiftet sig nå, før en moderator tar seg av rapporteringen min... Endret 11. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke anbefalt, bærbare har som regel meget dårlig lufting. Med overklokking kan det bli altfor varmt og ustabilt. Og hør på pac-man, mange vise ord fra hans side. Les retningslinjene før du poster her på forumet, er en grunn til at det finnne regler på forumet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Latterlig å oppføre seg slik ovenfor andre forum brukere. Du skulle vært steinet.. uansett, det er lite å tjene på å klokke en bærbar, du vil aldri få kjølt den ned så mye som nødvendig, hvis du skulle fått klokket den så mye at du ville ha merket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå