[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 For noen år siden dukket i-ram opp. Problemet her var at den maks tok 4gb og DDR minne var dyrt. Så kom det nyhter om at i-ram 2 var på vei, den skulle støtte ddr2, sata 300 og opp til 16gb. Med dagens ddr2 priser og en kapasitet på 16gb så øynet jeg håp for at en slik en havnet under panseret på min neste monster pc... Det er bare et problem, den skulle komme i februar 06 og siden det så har jeg ikke hørt noe mer om den... Noen som vet hva som skjer? Bountyhunter Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det der så jo faktisk ganske lovende ut... Vi trenger virkelig et alternativ til platelagringen som ikke helt henger med i utviklingen, spessielt på søketid. Februar 06 er en stund siden da.. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Ja, mistet litt håpet i og med at det snart er 2 år siden.... Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå