Gå til innhold

Remote play problemer.

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei jeg har instalert siste update på både psp og ps3, remote play fungerer fint helt til jeg skal slå ps3 av over nett.

Ps3 slår seg av mn etter 5 sek slår den seg på igjen for så å slå seg av igjen etter en stund og så slå seg på igjen, og slik fortsetter det.

Er det noen andre som har dette problemet, og kanskje en løsning?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet ja. Noen ganger slår den seg av og på med jevne mellomrom flere ganger. Har ikke funnet noen løsning. Er det flere som opplever dette? Andre som har satt opp remote play som ikke opplever det? Hadde vært supert med flere tilbakemeldinger på dette!

Lenke til kommentar
Hvilken firmware v. må man ha på psp og ps3 for det skal gå ann å synkronisere de sammen.

Testet det ut her en dag, og da fikk jeg beskjed om at PSP'n hadde for lav firmware.

Jeg kjører FW 2.00 på PS3 og CFW 3.52 M33-4 på PSP

Lurer også på dette da jeg nettopp la inn CFW3.71 M33 på psp'en og fikk melding om at jeg hadde for lav fw. Har FW 2.00 på ps3..

Lenke til kommentar

Jeg har det problemet at når PS3'en har remote play slått på og står i standby mode, så kan den finne på å slå seg selv på fra tid til annen. Når den slår seg av igjen, så deaktiveres nettverks dioden, og det er ikke mulig å koble seg til via remote play lengre. Da må jeg slå PS3'en på og av igjen manuellt, for at nettet skal være aktivert. :shrug:

Heldigvis kommer det snart en ny firmware til PS3 som skal fikse div. stabilitetsproblemer. Forhåpentligvis inkluderer dette også remote play problemene.

http://www.ps3fanboy.com/2007/11/16/firmwa...01-coming-soon/

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Jeg har det problemet at når PS3'en har remote play slått på og står i standby mode, så kan den finne på å slå seg selv på fra tid til annen. Når den slår seg av igjen, så deaktiveres nettverks dioden, og det er ikke mulig å koble seg til via remote play lengre. Da må jeg slå PS3'en på og av igjen manuellt, for at nettet skal være aktivert. :shrug:

Heldigvis kommer det snart en ny firmware til PS3 som skal fikse div. stabilitetsproblemer. Forhåpentligvis inkluderer dette også remote play problemene.

Håper det, har ikke 2.0 ført til flere problemer?

Lenke til kommentar
Hvilken firmware v. må man ha på psp og ps3 for det skal gå ann å synkronisere de sammen.

Testet det ut her en dag, og da fikk jeg beskjed om at PSP'n hadde for lav firmware.

Jeg kjører FW 2.00 på PS3 og CFW 3.52 M33-4 på PSP

Lurer også på dette da jeg nettopp la inn CFW3.71 M33 på psp'en og fikk melding om at jeg hadde for lav fw. Har FW 2.00 på ps3..

Hvis man kjører "custom" firmware må man følge denne guiden. Eneste som er feil i guiden er att man må rename UPDATE.BHP til EBOOT.BHP deretter virker det fint.

Man må også ha kjøre 3.71 M33-3 for att dette skal virke.

Når det gjelder att PS3'en slår seg av og på igjen så nok dette en blanding av ett PS3 fw problem i kombinasjon med router'en da ikke alle opplever dette.

Særlig folk med linksys routere sliter med dette.

Lenke til kommentar

Håper det, har ikke 2.0 ført til flere problemer?

Jo, for noen fryser PS3'en av og til, eller å gå inn i et spill tar et halvt minutt før det skjer noe.

Jeg tror det er hovedsakelig disse probleme 2.01 vil fikse.

Lenke til kommentar
Når det gjelder att PS3'en slår seg av og på igjen så nok dette en blanding av ett PS3 fw problem i kombinasjon med router'en da ikke alle opplever dette.

Særlig folk med linksys routere sliter med dette.

Dette kan stemme ja. Får nettet gjennom en linksys router, men er ikke noe jeg kan gjøre med det

ettersom det er husverten sin router.

Håper de fikser dette problemet uannsett, ettersom det hadde vært greit å kunne komme seg inn

på remote play når man er hjemme i helgene av og til.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har også fulgt denne guiden, men får det ikke til å fungere. Det jeg ender opp med er at det kommer en sort skjerm der det står "please wait". Så går det 1-2minutter så får jeg bare connection problem:S Andre som har erfart dette?

Har samme problemet.

har også samme problemet. virker så lenge jeg setter ps3en på network->remote play. men da er jo litt av vitsen borte? jeg vil også slå av og på ps3en min via internett :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...