Feil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 tatt i august i år, skulle jeg tru, ble ganske fornøyd selv, hva med dere? Nikon D80, 18-135. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg syntes dette ble bra jeg! Skinnet i vannet får det til å se ut som det er sølt både gul og hvitfarge. Fokus og overflaten får det til å bli litt halusinerende. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et fascinerende bilde. Likte at det var litt forskjellige farger. Blir sittende her og lure på hva i huleste det egentlig er bilde av! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et fascinerende bilde. Likte at det var litt forskjellige farger. Blir sittende her og lure på hva i huleste det egentlig er bilde av! Hvis jeg skal tippe - et bilpanser. Men er enig at det er et stilig bilde. Tom Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja det er jo det jeg også vil gjette, men man kan jo aldri vite! Lenke til kommentar
Feil Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Et fascinerende bilde. Likte at det var litt forskjellige farger. Blir sittende her og lure på hva i huleste det egentlig er bilde av! Hvis jeg skal tippe - et bilpanser. Men er enig at det er et stilig bilde. Tom ding ding ding! vi har en vinner. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Flott kombinasjon av farger og forskjellige teksturer. Fokusen gjør det hele komplett syntes jeg. Veldig bra at du så dette motivet. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis du hadde sprøytet over litt olje ville du fått en kul regnbuefargeeffekt i hver dråpe (ment som et tips til videre inspirasjon). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå