JoBBe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heisann folkens. Driver å skal programere en Mitshubishi PLS,men har litt trøbbel med den Noen her som har peiling?? Det haster noe sykt siden jeg må være ferdig før 19:00 i morgen kveld. Problemet er som følger : Når jeg lager et program,f.eks slik : -----------I I------------( ) så går ikke utgange ( ) høy. bryteren I I er ikke en puls bryter så hjelpekontakt behøves ikke. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
JoBBe Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Bruker GX IEC Developer til å programere med.Hvis det skulle være nyttig info. Håper dere svarer snart folkens =)bare 22 timer igjenn Lenke til kommentar
JoBBe Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Dålig med svar gitt,men har fått det til nå,hehe Godt tips,skal du ha pls,gå for siemens.De er enklest etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
mgundersen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dålig med svar gitt,men har fått det til nå,hehe Godt tips,skal du ha pls,gå for siemens.De er enklest etter mine erfaringer. Det kommer veldig på bruksområdet og prisen på PLS'n da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå