kadiss Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Har fått slettet et word document ved en feiltagelse for ca en uke siden. Systemgjenoppretting har kun ett gjennopprettingspunkt som er fra i dag tidlig. Denne fila er griseviktig. Om noen har tips om hvordan jeg kan få den tilbake er jeg evig glad. Endret 11. november 2007 av kadiss Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis du ikke har tømt papirkurva, burde det være mulig å finne dokumentet der. Systemgjenoppretting har dessverre liten innvirkning på dokumenter og annen personlig data. Lenke til kommentar
kadiss Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Altså, jeg har selvfølgelig tømt papirkurven. Finnes det noen programmer som klarer å hente opp slike data? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du skal ikke forutsette at folk kan lese tankene dine når du gir ufullstendig informasjon. Det er ingen selvfølge at du har tømt papirkurven. Det finnes forøvrig en lang rekke programmer som kan hente opp data som er slettet. Selv har jeg hatt hell med ADRC Data Recovery Tools som du finner her: http://www.adrc.com/software/data_recovery_tools/index.html Ellers er Get Data Back et velkjent program men det koster noen kroner. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) du kan jo også prøve recuva som er gratis, men hvis det har gått en uke allerede er det ikke umulig at filen er overskrevet. et tips er å bruke harddisken fila var på så lite som mulig og helst lagre programmet på en annen harddisk, minnepenn eller lignende. (recuva trenger ikke installasjon og kan brukes fra minnepenn). lykke til. Endret 12. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ibas Ahlberg Siden du sa at det var en meget viktig fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå