wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Children of Bodom hadde en trist cover av Aces High på youtube. Jeg gråt :'( Endret 30. desember 2008 av Sattern Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Silencer er ganske jævligt! Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Må si meg enig med Abigor, CoB og dimmu har ikke no i denna tråden å gjøre.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Er de nyeste albumene deres så veldig "jævlige"? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Er de nyeste albumene deres så veldig "jævlige"? Lol det er jo svinginger innimellom på sangene dems.. Ett sekund hører jeg på Death metal, neste ting jeg vet, er at plutselig er det en mann som synger klassisk musikk med fioilin i bakgrunn. :!: Se filmen hos Youtube Tøff sang.. Fant den på youtube faktisk Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Høyrer igrunn lite på heavy og death metal, men veit om ein ganske heavy song: Visions av Abnormality. Har spelt den på Rock Band 2, og syns eigentleg den er heilt forferdeleg! Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Men dimmu er verken det mørkeste eller ondeste musikken som er der ute, derfor har det ingenting i denna tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bethlehem kan vel passe inn her. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lol det er jo svinginger innimellom på sangene dems.. Ett sekund hører jeg på Death metal, neste ting jeg vet, er at plutselig er det en mann som synger klassisk musikk med fioilin i bakgrunn. :!: Er dette "hvilket band svinger mest tråden"-tråden? Er dette "dumme burger er mitt favorittband"-tråden? Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Silencer er ganske jævligt! Det er jævlig, men synes ikke det var mye mørkt. Synes Breath of Sorrows har sine mørke øyeblikk, men ikke no spesielt, no av det høres også litt jævlig ut. Endret 31. desember 2008 av SlevenMek Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kattemusikk! Ja det er det ikke noe tvil om. Begynnelsen syntes jeg var hilarious. :!: Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Ser ut til at den 'mørke' musikken deres her er preget av labre vokaler; nesten som om flertallet tror at desto mørkere stemme det er på vokalisten og raskere trommene går, desto mørkere er musikken. Nei, min asosiasjon med 'mørk' musikk, er dyster. Cannibal Corpse, lik som Nile, passer innen aggromusikken her, men virkelig mørk er de ikke. I mine øyne trår de langt over linjen til morsom. Men ærligtalt synes jeg at , og Johnette Napolitano bedre beskriver hva jeg vil kalle 'mørk' musikk. Best på mørk musikk for tiden vil jeg påstå er Gojira, både med The Art Of Dying, Ocean Planet og mange fler. Endret 31. desember 2008 av cuadRo Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ser ut til at den 'mørke' musikken deres her er preget av labre vokaler; nesten som om flertallet tror at desto mørkere stemme det er på vokalisten og raskere trommene går, desto mørkere er musikken. Nei, min asosiasjon med 'mørk' musikk, er dyster. Cannibal Corpse, lik som Nile, passer innen aggromusikken her, men virkelig mørk er de ikke. I mine øyne trår de langt over linjen til morsom. Men ærligtalt synes jeg at , og Johnette Napolitano bedre beskriver hva jeg vil kalle 'mørk' musikk. Best på mørk musikk for tiden vil jeg påstå er Gojira, både med The Art Of Dying, Ocean Planet og mange fler. Ja er helt enig der Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det bare jeg som syns Gojira minner om Slipknot?. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 v-gard: Det kan hende du har litt rett der, men personlig synes jeg Gojira har _MYE_ bedre virkning, på meg i alle fall, når vokalene ender i høye toner Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg syns slipknot synger bajs uansett. Likte han før.. Da jeg var fjortiss Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva synes dere om denne? Delerium - Dark Star Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva synes dere om denne? Delerium - Dark Star Er du seriøs? Nå kommer folk til og bombadere deg med off-topic kritikk...... Kanskje.. For det der var LANGT ifra ille :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå