Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil ikke kalle det der så mørkt, ondt og jævlig hvis du har hørt de andre forslagene akkurat.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil ikke kalle det der så mørkt, ondt og jævlig hvis du har hørt de andre forslagene akkurat.. tenkte bare siden det bandet har noen sanger som er også "jævlige" Der man hører demoner og djevler som hvisker og det er litt skummelt igrunn! Men gadd ikke og legge de ut fordi filmen jeg la ut handler bare om noen sanger som jeg liker av bandet. Blir feil og ha med jævelskap når man ska prøve og få fram det beste i kose-metallen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men gadd ikke og legge de ut fordi filmen jeg la ut handler bare om noen sanger som jeg liker av bandet. Blir feil og ha med jævelskap når man ska prøve og få fram det beste i kose-metallen Hvis jeg "tar vekk jævelskap" sitter jeg plutselig igjen uten noe musikk! Den jævlige musikken er min kose-metall. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gammel Cannibal Corpse er ganske ondt da Les teksten på denne her http://www.youtube.com/watch?v=8wmL0j2GHgs&fmt=18 Lenke til kommentar
Teddy- Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hva som står i tekstene spiller helt klart en mindre rolle for meg. Hvordan de musikalsk klarer å lage en virkelig mørk og jævlig atmosfære er langt viktigere. - Sjekk ut følgende. Khanate - Dead. Dette er også en visuell perle. Gnaw Their Tongues http://www.myspace.com/gnawtheirtongues Endret 26. oktober 2008 av Teddy- Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Veldig kul sang, egentlig Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 rammstein er det aller værste musikken jeg har hørt. jeg forstår tysk og de synger om grove overgrepshistorier på uskyldige damer og jenter o.s.v Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Super Mario er det værste spillet jeg har spillt. Der skal du ruse deg på sopp og drepe skilpadder. . . . Endret 3. november 2008 av Abigor Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 1. satsen i Beethovens 5. symfoni er jo rimelig mørk og dyster, banke motivet sies jo å være selveste djæveln som banker på døra Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. satsen i Beethovens 5. symfoni er jo rimelig mørk og dyster, banke motivet sies jo å være selveste djæveln som banker på døra Hæ? Hvilket band hvilken sang? ............................................... Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Samme fyren som skrev at Rammstein var det værste han hadde hørt så det skulle ikke forundre meg, om han ikke har hørt om Beethoven. Lenke til kommentar
audiox Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 The Berzerker - Jævlig vill metal, syke trommer og growl, og du hører omtrent ingenting av det de sier Bloodbath - Mørk death metal, anbefaler en sang som heter "Eaten" ^^ Ellers vet jeg ikke =) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall! Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull. Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!: Lenke til kommentar
lilko Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall! Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull. Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!: Hold deg til barnesanger du. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall! Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull. Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!: Hold deg til barnesanger du. Nå var du jævla kul ass. Du og din Dimmu Borgir skrikeunge-musikk DU havner i helvette Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall! Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull. Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!: Hold deg til barnesanger du. Nå var du jævla kul ass. Du og din Dimmu Borgir skrikeunge-musikk DU havner i helvette Skulle ikke du vært i seng for lenge siden. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer. Du er årets vinner av "Rapporter" knappen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Litt ondt iallefall.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå