Cuneax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg syns det er veldig ondt. Hva kvalifiserer egentlig som "ond" musikk? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg syns det er veldig ondt. Hva kvalifiserer egentlig som "ond" musikk? HVis du spør meg så tenker jeg mer på satan band som har tekster om voldtekter, dreping av kristne osv.... Endret 24. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis det er teksten det kommer an på må det vel være naziband som troner øverst på skitlista. Men for vi som ikke bryr oss om tekster, er det musikkens egenart i seg selv det kommer an på. Noise gruser alt og alle Dødsmetall er som fløyelspop i forhold. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hva med både av noise og syke tekster? http://www.youtube.com/watch?v=33HsgEO7NlQ Throbbing Gristle havner høyt på listen min over "onde" og jævlige band. Men på en bra måte. Endret 24. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Cannibal Corpse synes jeg er ganske heavy. Titler som "Hammer smashed face" og "I cum blood" sier sitt. Synes nå denne var litt morsom jeg da Edit: Cannibal Corpse - Apache Endret 24. september 2008 av -OleChristian- Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Med tanke på hva den siste psychoen i Finland hørte på, så må vel :Wumpscut: nevnes. Er det nå jeg burde bli bekymret siden jeg selv er fan av :Wumpscut: og lignende band? Endret 24. september 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, la faktisk merke til Wumpscut på trøya hans. Ingen fare, vi har ikke like bra skolesystem og er ikke et like homogent samfunn som Finland, så massakrene lar vente på seg her. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 immortal!! norsk OND latterlig trasig musikk Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) immortal!! norsk OND latterlig trasig musikk Immortal er vel ikke onde på en flekk egentlig, og hvorfor er det trasig? Endret 21. oktober 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
zpug Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube ond musikk... da tenkte jeg black metal :/ man hører jo ikke hva han sier uansett Endret 21. oktober 2008 av tommybolla Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube ond musikk... da tenkte jeg black metal :/ man hører jo ikke hva han sier uansett Gutta i Immortal er jo bare morsome. Tekstene deres handler jo stort sett om vinter og kulde noe som hører Norge nært så jeg skjønner fortsatt ikke hva som er ondt ved det. I tillegg har Abbath en veldig klar growl så jeg har ivertfall ingen problemer med å høre hva han sier. Håper du ikke er av den oppfattnigen av at alt som ikke har ren vokal er dårlig musikk for da er du virkelig på jordet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvorfor klassifiseres egentlig Immortal som Black Metal? Jeg har til gode å høre noe satanistisk i tekstene deres, og musikalsk har de ikke altfor mye til felles med klassisk Black Metal (wall-of-noise med flaggermusvokal og spinkle blastbeats). "Ond" musikk må vel være musikk som formidler en "ond stemning". I så måte har jeg alltid satt Motorpsycho - Step Inside Again ganske høyt, fra deres legendariske album Demon Box. Husker jeg fikk litt noia av denne i min barndom Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gammel Immortal er nærmere klassisk svartmetall. Men jeg er litt enig, de har sin egen stil og minner svært lite om f.eks. Darkthrone, Burzum, Mayhem+++ Immortal er uansett dritfett, samme hva man velger å kalle det. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 immortal er vel ikke ond da:P men d er ganske mørk og jævlig:P etter min mening. Jeg liker faktisk ganske mye metal og jeg hører ogte på d, men d er vel litt mer populær metal.. sånn som in flames, all that remains og soilwork Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=elLpWw2j3GM Ondt iallfall, kanskje ikke SÅ mørkt og dystert, og forferdelig lite politisk korrekt. Endret 24. oktober 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Belphegor er ondt, intenst og djevelsk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Og sjukt bra. Vil fåreslå Infernal War, dette er så brutal svart metal er på Nathrakh niva, med staniske tekster og den sjukeste tromminga du noen gang har hørt. Genialt. Endret 24. oktober 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har har jeg litt skikkelig ond metall http://www.youtube.com/watch?v=ZoT399qYwnI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå