michael691 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black 1349 er et sinnsykt dårlig navn må jeg si.. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black Er jævelig enig i Myrkskog, sinnsykt brutalt og kaotisk. Jævelig fett er det også! Endret 21. september 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black 1349 er et sinnsykt dårlig navn må jeg si.. Synes 1349 er en av de absolutt beste bandnavnene jeg! Passer sinnsykt bra til musikken Endret 21. september 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synes personlig G.G.F.H. (Global genocide forget heaven), er en god kandidat, musikken er ikke nødvendigvis metall, men innholdet er ganske mørkt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black 1349 er et sinnsykt dårlig navn må jeg si.. Synes 1349 er en av de absolutt beste bandnavnene jeg! Passer sinnsykt bra til musikken 1349 har navnet sitt fra året da svartedauden kom til Norge. Passer helt! Navnet er badass. Og Myrkskog er fra drammen også ^^. ++ Jævli raske trommer Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mørkeste? Lustmord, uten tvil: http://www.youtube.com/watch?v=PdJbZIJAC7c Blir ikke særlig mer fryktinngytende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Mørkeste? Lustmord, uten tvil: http://www.youtube.com/watch?v=PdJbZIJAC7c Blir ikke særlig mer fryktinngytende. Rimelig jevli ja. Mulig videon gjorde det hele enda verre. Får litt Goblin-vibber uten at det nødvendigvis er noen direkte sammenheng musikalsk. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Verre som i mer ille eller som i dårligere? Synes sangen er bra, men videoen passer ikke i det hele tatt. Liker beskrivelsen av Lustmord som en reise gjennom helvete. Goblin? Endret 22. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det jeg vil anbefale er Tsjuder, Emperor, Limbonic Art, Myrkskog, 1349 og Taake. Det er jævlig raskt og black 1349 er et sinnsykt dårlig navn må jeg si.. Synes 1349 er en av de absolutt beste bandnavnene jeg! Passer sinnsykt bra til musikken 1349 har navnet sitt fra året da svartedauden kom til Norge. Passer helt! Navnet er badass. Og Myrkskog er fra drammen også ^^. ++ Jævli raske trommer Når vi snakker om bra band navn tar Turboneger kaka :!: Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Norsk gammaldans/folkemusikk, feler og trekkspel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Norsk gammaldans/folkemusikk, feler og trekkspel Det er jo digg!! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ondeste? http://www.youtube.com/watch?v=aETZqx2QpQM Endret 22. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kjem mykje ann på kva du legg i ordet. Tenker du skriking og brøling, eller grotesk spill i moll (og ikkje dur slik at det høyres alt anna enn harmonisk ut). Etter mi meining kjem det ikkje ann på sjangeren, men måten det vart framført på. Klassisk musikk utrykker "mørk ondt og jævlig" godt meiner eg, kanskje derfor dette er ein av dei viktigste "byggeklossane" i black-metal. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Et godt eksempel på dette er Ulvers siste album: Shadows in the Sun. Dette albumet er, om ikke klassisk musikk, så i hvertfall veldig langt fra black metal. Likevel er det gjennomført mørkt, kaldt og jævlig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da vil jeg gjerne foreslå Linni Meister. Kan også være Schnappi med Das Kleine Krokodil?! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da vil jeg gjerne foreslå Linni Meister. Kan også være Schnappi med Das Kleine Krokodil?! Den er morsom, men er enig at den suger! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Rammstein har en cover versjon av Schnappi - Das Kleine Krokodil, den er litt tøffere Endret 24. september 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nå har det seg slik at ingenting slår noise når det kommer til ond og jævlig musikk. Merzbow: Se filmen hos Youtube Hanatarash: Masonna: C.C.C.C.: Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nå har det seg slik at ingenting slår noise når det kommer til ond og jævlig musikk. Det var ikke så ondt. Men det var helt jævlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå