Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) BTW. Jeg kom over ett sykt band for litt siden... http://www.myspace.com/cuntcaviar Og med det samme bør dere skjekke ut www.myspace.com/willdieinsevendays mitt "band" jepp jepp. Endret 27. november 2007 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Funeral Mist kansje?? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den dystreste, treigeste og mest depressive musikken jeg har vært borti, er Funeral Doom-bandet Loss. HERLIG musikk. Ellers er vel kanskje remixen Zyklon-B - Total Warfare en sann vinner, bortsett fra at det ikke er så veldig mørkt. Lenke til kommentar
arnt90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Norwegian black metal er jo "den hareste, svarteste sjangeren", må vare gorgoroth, ikke bare fordi musikk er ganske mørk men også fordi de tror på hva de synger om, og har vert involvert i kirke breningen i norge... tror det er vanskeli å slå dem:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jævligste musikken vi har? Toto? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Mørk ond jævligste, jeg ser for meg flere alternativer. Det kan være dystert og monotont. Det kan være tungt, seigt og hardt eller raskt, brutalt og aggressivt. Death og Black Metal står inne for disse lydbildene. Endret 28. januar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Onde/syke/j*vlige tekster har vel Cannibal Corpse omtrent patent på.. Jeg har vondt for å se dem som annet enn latterlige, men det er meg. Jeg vet ikke hva du legger i tyngde. Det jeg liker av tyngde/trøkk med seighet kan være norske Tömmermenn, og vokalen til Geir er jo bare legendarisk. En annen type tyngde jeg setter pris på er den man finner hos Nile.. "Nile is a brutal/technical death metal band from Greenville, South Carolina, USA assembled in 1993. Their music and lyrics are inspired by Ancient Egyptian mysticism, history, religion, art, and the writings of H. P. Lovecraft." Wiki her Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Wking the cadaver spiller jo ikke så hardt, da Blir vell mer hyling og slikt. Er ivertfall ikke snev av kvalitet i de sangene. Skall du ha hyling og skriking så sett på no Drittney Beers Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Origin http://www.youtube.com/watch?v=N0n2Ew2RS4o Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vell det meste av vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Satanistisk kølsvart døds-metal av verste merke :!: http://www.youtube.com/watch?v=hSBhCNPKgn8 Endret 20. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vell det meste av vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da Cannibal Corpse er pingler i forhold til Origin, Internal Suffering, Krisiun,Rebaelliun,Hour Of Penance og den gjengen der! Det bilr som Sammenligne en lekebil mot en lastebill Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Vell det meste av vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da Cannibal Corpse er pingler i forhold til Origin, Internal Suffering, Krisiun,Rebaelliun,Hour Of Penance og den gjengen der! Det bilr som Sammenligne en lekebil mot en lastebill hehe, nåja Klarer egentlig ikke helt og se hvordan tekster kan bli sykere enn det Cannibal Corpse har klart og mane fram, altså alt de synger om er voldtekt, både av levende og døde, mutelering, vold av alt slags slag, drap osv osv, alt du kan tenke deg(og ikke tenke deg) av syke ting. Og alt blir beskrevet veldig detaljerikt. Se her og sangen ''I cum blood'' Endret 20. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Vell det meste av vil vell funke ganske brah, hører ikke på det selv da Cannibal Corpse er pingler i forhold til Origin, Internal Suffering, Krisiun,Rebaelliun,Hour Of Penance og den gjengen der! Det bilr som Sammenligne en lekebil mot en lastebill hehe, nåja Klarer egentlig ikke helt og se hvordan tekster kan bli sykere enn det Cannibal Corpse har klart og mane fram, altså alt de synger om er voldtekt, både av levende og døde, mutelering, vold av alt slags slag, drap osv osv, alt du kan tenke deg(og ikke tenke deg) av syke ting. Og alt blir beskrevet veldig detaljerikt. Se her og sangen ''I cum blood'' Eller, jeg overdrev vell kansje litt Men CC går vel egentlig får å være en av de snille dødsmetal bandene, hvis dødsmetal kan være snillt i det heletatt da Endret 20. september 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Håh! skulle man ikke tro når man ikke hører på slik musikk til vanlig og leser tekstene. Fant en som het Butchered at birth eller noe, ble dårlig av og lese det Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Håh! skulle man ikke tro når man ikke hører på slik musikk til vanlig og leser tekstene. Fant en som het Butchered at birth eller noe, ble dårlig av og lese det Tekstene er drøye ja! Det er jo god underholdning å lese de syns nå jeg da:p Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tokio hotel! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Xasthur er ganske "evul". I følge Mr. Malefic er det ikke mange som fortjener å høre musikken... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Musikk laget for å tjene penger og gi kjendiser PR er den ondeste, sykeste og for ikke snakke om den absolutt jävligste musikken som finnes. Endret 20. september 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå