dabbo-baze Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=QbBBczzDeCA http://youtube.com/watch?v=qPsXRiV6yo4 Endret 14. november 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lurer på hvorfor denne tråden minner meg om denne filmen her: http://youtube.com/watch?v=HfBwNGrvMvY Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) trådstarter: Du skriver at bandene du skrev ikkje er norske? Gorgoroth,Immortal og Mayhem er jo norske.. Eneste necrophagist som ikje er norskt, er vell fra tyskland Endret 14. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ja. Det stemmer. Men, så var det heller ikke det som var fokuset i tråden Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg synes Nile, og Aura Noir er ganske heftig. Og faktisk, noen få låter av Fantomas er utrolig harde. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Neurosis de er mørkeste på sound og stemning. jeg tenker ikke på musikalsk tyngde som tyngden på riffet, men stemningen de skaper i musikken, som tung. da kan forsåvidt også Woven Hand nevnes. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 1349 er jo også et must. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blodtjern er kanskje det mest ekstreme jeg har vært borti - Trykk for å høre. Satan! Henger meg på den, dette var ondt! Ondt? Var jo bare ekstremt overstyrt så det bare ble støy. Da syns jeg Mayhem og Gorgoroth låter "ondere" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blodtjern er kanskje det mest ekstreme jeg har vært borti - Trykk for å høre. Satan! Henger meg på den, dette var ondt! Ondt? Var jo bare ekstremt overstyrt så det bare ble støy. Da syns jeg Mayhem og Gorgoroth låter "ondere" Det hørtes ut som om blodtjern har spilt inn låta si i et gravkammer og fått besøk av et skrymt. Synes det var ganske ondt. Mayhem er jo harmonisk og flott i forhold Lenke til kommentar
Slu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det verste, mørkeste og mest ondskapsfulle crappet i verden er: Boy band. Klysemusikk - vik fra meg satan! :'( Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Prøv Norma Jean...... Har aldri hørt noe så fælt, bare bråk :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Diamanda Galas - Litanies of Satan pt1 Diamanda Galas - Litanies of Satan pt2 Mørk og jævlig musikk trenger ikke nødvendigvis være metall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Diamanda Galas er en god kandidat, men jeg ville heller nevnt "Plague Mass" fra den kanten. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Diamanda Galas - Litanies of Satan pt1Diamanda Galas - Litanies of Satan pt2 Mørk og jævlig musikk trenger ikke nødvendigvis være metall. nettopp det jeg prøvde å si i min post de (Neurosis) er mørkeste på sound og stemning. jeg tenker ikke på musikalsk tyngde som tyngden på riffet, men stemningen de skaper i musikken, som tung. da kan forsåvidt også Woven Hand nevnes. Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Immortal er jo ikke ondt og jævlig! det er jo bare et koselig band som synger om hvor kalt det er! Og hvis du er ute etter tung og mørk musikk tror jeg du burde sjekke ut dead trooper, norsk death metal fra bærum. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Blodtjern er kanskje det mest ekstreme jeg har vært borti - Trykk for å høre. Satan! Henger meg på den, dette var ondt! Ondt? Var jo bare ekstremt overstyrt så det bare ble støy. Da syns jeg Mayhem og Gorgoroth låter "ondere" Det er ikke 'bare støy'. Folk som ikke har hørt ekstrem metal før hadde sagt akkurat det samme om Mayhem og Gorgoroth første gangen de hører det. Det er melodi i denne sangen også, den er bare gjemt vekk enda mer enn i vanlige ekstrem metal sanger. Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 det heftigste bandet er burka band. hihi Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden men Bethlehem - Tagebuch Einer Totgeburt er rimelig ålreit. Kanskje ikke så brutal og ond, men vokalen er ihvertfall ett kapitel for seg selv. http://www.youtube.com/watch?v=bnaDlBIgIFI Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den sangen inneholder den villeste og en av de beste vokaljobben jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Apropos mørk musikk. Kom i snakk med en metaller fra hellas eller italia eller et av de landa der nede. Han hadde faktisk gått på norsk-kurs for å kunne synge norsk metal på norsk. Det hørtes ikke helt bra ut for å si det sånn Ja.. hihi. drit tøfft da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå