Skogslik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Per yngve Ohlin som gjorde det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Per yngve Ohlin som gjorde det. AKA Dead, ironisk nok. Endret 13. april 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skjøt Svein Erik seg i hue med en hagle? Han her altså?! : Er Svein-Erik vokalist i Mayhem? Anbefaler: Mayhem - Cult of Aggression Pure Fucking Mayhem Part 1 Det Svarte Alvor (NRK) ja det er han Jeg digger han såpass at nå ble jeg nesten redd at jeg trodde han hadde tatt livet av seg. Da hadde jeg blitt sur på han! xD Men Mayhem er flinke de. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Nei det er han ikke! Attila Csihar er vokalist i Mayhem. Se dokumentarer eller sjekk hvertfall line-up'en til bandet. Før du uttaler deg om Mayhem igjen så bør du se noen dokumentarer eller lese bittelitt. Inntil da lar jeg det ligge. Du digger han såpass at du ikke har fått med deg at han er ute av bandet for over 3 år siden... Endret 13. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bare for å skryte litt, var i studioet til Sven Erik (Maniac) denne lørdagen. Var kun forbeholdt pressen (Metal Hammer osv.) ^^ Fikk høre gjennom den kommende Skitliv plata. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Sven Erik Kristiansen aka Maniac er ikke død (så vidt jeg vet er han 42 år). Og han sluttet i Mayhem i 2004. Det var Per Yngve Ohlin aka Dead som skjøt av seg hode med ei hagle i 1991(har jeg hørt). Edit: Alt dette var visst sagt, beklager. Endret 13. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dde!!!! Dimmu borgir maybe! Ikke så veldig inne i black metal! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De fleste som ikke er så veldig inne i black metal sier som regel Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Har nærmest sittet å ventet på at noen skulle foreslå dimmu, og der kom den gitt. Endret 14. april 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) De fleste som ikke er så veldig inne i black metal sier som regel Dimmu Borgir. Vel, de 2-3 første albumene var jo egentlig black da, men de var ikke representative for sjangeren. Akkurat som at dragonforce ikke er representativ for powermetal. Dimmu er vel mer ekstrem metal, men det virker som at dimmu fokuserer veldig mye på effekter o.l. som skal gi en skummel følelse, litt sånn som skrekkfilm musikk, men på en litt annen måte liksom. Endret 14. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
ElHein Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den mørkeste og "jævligste" musikken du leter etter her vil jeg ikke engang regne som musikk. En svartkledd og utsminket, pre-pubertal og kvisete guttunge som sitter alene på rommet og hyler på hans mor og far samtidig som han slår på strengene på den elektriske gitaren. Stakkars gitar og stakkars foreldre. Det er mangel på respekt både for foreldregenerasjonen og deres musikk. Generelt sett kan man jo si at deres "hofte-hopp"-kultur er mørkt og jævlig nok. Det virker ihvertfall slik på artistene, legger trykk på mørk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Så du sier at black/ekstrem metal ikke er musikk? Endret 14. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
ElHein Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Et metall er et stoff. Ikke musikk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva har navnet med saken å gjøre? men greit, sier du da at denne mørke musikken ikke er musikk? Endret 14. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Et metall er et stoff. Ikke musikk. Bibelen er en samling ark. Ikke en bok. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tenkte på å si det sammen, den er heller ikke en samling ark, den er en samling av flere bøker, noe vi i dag ville kaldt for plagiat hvis ikke alle gikk med på det. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Yo dawg. I herd u liekd books, so I put a book in ur book, so u can read while u read. :'D Endret 14. april 2009 av TheMaister Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Anal cunt er jo ikke akkurat mors beste barn... De har bidratt med sanger som : DIE motherfucker DIE, Hacksaw-rape osv... Mye moro å finne der ja ;P Jeg trodde Dope hadde Die Motherfucker Die... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den mørkeste og "jævligste" musikken du leter etter her vil jeg ikke engang regne som musikk. En svartkledd og utsminket, pre-pubertal og kvisete guttunge som sitter alene på rommet og hyler på hans mor og far samtidig som han slår på strengene på den elektriske gitaren. Stakkars gitar og stakkars foreldre. Det er mangel på respekt både for foreldregenerasjonen og deres musikk. Generelt sett kan man jo si at deres "hofte-hopp"-kultur er mørkt og jævlig nok. Det virker ihvertfall slik på artistene, legger trykk på mørk. Vi snakker om musikere som er like gamle som våre foreldre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå