Gå til innhold

Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?

Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker brodern fortalte meg om en sånn black metal vokalist og låtskriver som var helt sjuk i huet, han kom på scenen i tangatruse, insmurt i menneskebæsj, med liksminke og sang black mtal :p , desuten hørte jeg på noen av sangene hans og sånn. Han har en sang hvor han bare hadde masse effekter for å skape en dritskummel stemning, også ca 5 min utti sangenså kommer det sånn drithappy korpsmusikk, du bare sitter der å HVA FAEN!?

Han hadde også en sang som startet medat du hørte at han spøy, og en som starta med han som sto å pissa.

Er nok Blood & Vomit-plata til den godeste Roger Fiskegrateng Nattefrost det er snakk om her, ja.

Lenke til kommentar

Har ikke gidda å lese alle 16 sidene, men kan også foreslå Anal Cunt. Temmelig fucka greier, om enn mer på kanten til det festlige slaget.

Roger fiskegrateng nattefrost... lol, det var da litt av et navn

hvis du åpner blood & vomit-bookleten på midtsiden er det et svart-hvitt bilde av norsk natur med tunge skyer som henger over fjellene.. hvis du ser godt etter, ser du at det står FISKEGRATENG i gotisk skrift i skyene. hahah!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om Mayhem - Dawn of the Black Hearts er nevnt, men det har jo et temmelig bad cover. (Det er et reelt bilde av vokalisten etter at han skøyt seg selv i hodet med en hagle.)

Musikken er ikke tilsvarende grotesk, selv om den følger kjent Mayhem-stil.

Lenke til kommentar

hvis du åpner blood & vomit-bookleten på midtsiden er det et svart-hvitt bilde av norsk natur med tunge skyer som henger over fjellene.. hvis du ser godt etter, ser du at det står FISKEGRATENG i gotisk skrift i skyene. hahah!

Haha serr? noen som har bilde av det?

Lenke til kommentar

Haha serr? noen som har bilde av det?

Prøvde å google det i går, uten hell. Har bookleten liggende hjemme (men plata er blitt borte :cry: ), kan prøve å få scannet det.

Lenke til kommentar
Her er fiskegrateng bildet:

post-67403-1239195089_thumb.jpg

Haha, Nattefrost er så utrolig genial!

Sluts of Hell og Dinsadansdjeveldyrkaar!!! er så knall!

TERJEKOMMERMEDKRABBARJAAA

Åndårs ligår jentår med kug og adamseblår JA!!

Han pulår Erik Fabår, mens Erik Fabår ronkår JA!

Terje slikkår gamle fiddår, grimme fiddår som smiddår!

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Mayhem - Dawn of the Black Hearts er nevnt, men det har jo et temmelig bad cover. (Det er et reelt bilde av vokalisten etter at han skøyt seg selv i hodet med en hagle.)

Musikken er ikke tilsvarende grotesk, selv om den følger kjent Mayhem-stil.

Skjøt Svein Erik seg i hue med en hagle? Han her altså?! :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...