cmyrland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Husker brodern fortalte meg om en sånn black metal vokalist og låtskriver som var helt sjuk i huet, han kom på scenen i tangatruse, insmurt i menneskebæsj, med liksminke og sang black mtal , desuten hørte jeg på noen av sangene hans og sånn. Han har en sang hvor han bare hadde masse effekter for å skape en dritskummel stemning, også ca 5 min utti sangenså kommer det sånn drithappy korpsmusikk, du bare sitter der å HVA FAEN!? Han hadde også en sang som startet medat du hørte at han spøy, og en som starta med han som sto å pissa. Er nok Blood & Vomit-plata til den godeste Roger Fiskegrateng Nattefrost det er snakk om her, ja. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Roger fiskegrateng nattefrost... lol, det var da litt av et navn Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har ikke gidda å lese alle 16 sidene, men kan også foreslå Anal Cunt. Temmelig fucka greier, om enn mer på kanten til det festlige slaget. Roger fiskegrateng nattefrost... lol, det var da litt av et navn hvis du åpner blood & vomit-bookleten på midtsiden er det et svart-hvitt bilde av norsk natur med tunge skyer som henger over fjellene.. hvis du ser godt etter, ser du at det står FISKEGRATENG i gotisk skrift i skyene. hahah! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vet ikke om Mayhem - Dawn of the Black Hearts er nevnt, men det har jo et temmelig bad cover. (Det er et reelt bilde av vokalisten etter at han skøyt seg selv i hodet med en hagle.) Musikken er ikke tilsvarende grotesk, selv om den følger kjent Mayhem-stil. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Roger fiskegrateng nattefrost... lol, det var da litt av et navn hvis du åpner blood & vomit-bookleten på midtsiden er det et svart-hvitt bilde av norsk natur med tunge skyer som henger over fjellene.. hvis du ser godt etter, ser du at det står FISKEGRATENG i gotisk skrift i skyene. hahah! Haha serr? noen som har bilde av det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Plateselskap som heter Fiskegrateng Records og. Har gjitt ut noen kassetter av Nattefrost^^ Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Roger fiskegrateng nattefrost... lol, det var da litt av et navn hvis du åpner blood & vomit-bookleten på midtsiden er det et svart-hvitt bilde av norsk natur med tunge skyer som henger over fjellene.. hvis du ser godt etter, ser du at det står FISKEGRATENG i gotisk skrift i skyene. hahah! Haha serr? noen som har bilde av det? Prøvde å google det i går, uten hell. Har bookleten liggende hjemme (men plata er blitt borte ), kan prøve å få scannet det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvis man ser nederst på coveret til Mob Rules av Black Sabbath ser man det står "Kill Ozzy" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her er fiskegrateng bildet: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nydelig! Jeg har sett mange rare bookletter men det der tok egentlig kaka. Endret 8. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 oisann..Sjekk den her Ufint navn under spoiler Entrails Ripped From A Virgin's Cunt http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#7 Ja når det kommer til de artigkarene der, så har man jo hammer smashed face, butchered at birth osv osv. Kan egentlig ikke se for meg musikk kan bli mer evul og pervers en dette. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er fiskegrateng bildet: Haha, Nattefrost er så utrolig genial! Sluts of Hell og Dinsadansdjeveldyrkaar!!! er så knall! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er fiskegrateng bildet: Haha, Nattefrost er så utrolig genial! Sluts of Hell og Dinsadansdjeveldyrkaar!!! er så knall! TERJEKOMMERMEDKRABBARJAAA Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er fiskegrateng bildet: Haha, Nattefrost er så utrolig genial! Sluts of Hell og Dinsadansdjeveldyrkaar!!! er så knall! TERJEKOMMERMEDKRABBARJAAA Åndårs ligår jentår med kug og adamseblår JA!! Han pulår Erik Fabår, mens Erik Fabår ronkår JA! Terje slikkår gamle fiddår, grimme fiddår som smiddår! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg vet ikke om Mayhem - Dawn of the Black Hearts er nevnt, men det har jo et temmelig bad cover. (Det er et reelt bilde av vokalisten etter at han skøyt seg selv i hodet med en hagle.)Musikken er ikke tilsvarende grotesk, selv om den følger kjent Mayhem-stil. Skjøt Svein Erik seg i hue med en hagle? Han her altså?! : Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når er videoen tatt opp a? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Skjøt Svein Erik seg i hue med en hagle? Han her altså?! : Er Svein-Erik vokalist i Mayhem? Anbefaler: Mayhem - Cult of Aggression Pure Fucking Mayhem Part 1 Det Svarte Alvor (NRK) Endret 13. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå