Dr.Sheldon Cooper Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, sant. Beklager, var usakelig av meg Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Men jeg er enig i Fjaerestrand. Jan Thomas er nok det jævligste og kjipeste jeg har hørt, selv om det ikke akkurat er det forum starteren mente med " Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?" Endret 6. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, det kan jo godt være. Nå har ikke jeg hørt noe av musikken hans, men jeg har mine anelser om at en kjendisstylist som gir ut plate ikke virker helt heldig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jan Thomas-låta har den mest irriterende melodien jeg har hørt noensinne. Jeg fikk lyst til å begynne å knuse ting innen sangen var ferdig. Det hjelper heller ikke på at alt det andre med låta er helt i grenseland av hva som burde være lovlig å gi ut på plate. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Husker brodern fortalte meg om en sånn black metal vokalist og låtskriver som var helt sjuk i huet, han kom på scenen i tangatruse, insmurt i menneskebæsj, med liksminke og sang black mtal , desuten hørte jeg på noen av sangene hans og sånn. Han har en sang hvor han bare hadde masse effekter for å skape en dritskummel stemning, også ca 5 min utti sangenså kommer det sånn drithappy korpsmusikk, du bare sitter der å HVA FAEN!? Han hadde også en sang som startet medat du hørte at han spøy, og en som starta med han som sto å pissa. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nattefrost. Fyren er totalt spade. Lenke til kommentar
.... Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ved veis ende? Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nattefrost.Fyren er totalt spade. Er det han fyren jeg prata om, husker han het noe med frost, men var ikke trommisen i satyricon. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nattefrost kan være Roger Rassmusen(ut i fra hva KimNK sa er dette mest trolig), eller det kan være bandet han startet i 2003... Så det er mye mulig det er han du mente. Trommisen i Satyricon kaller seg foresten bare for "Frost". Endret 6. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vet at trommisen i satyricon bare kaller seg for frost, jeg sa: Jeg husker bare at det var noe med frost, men det var ikke trommisen i satyricon. tror det var det nattefrost bandet jeg, pokker skulle gjerne finni den ene sangen jeg lete etter, husker ikke hva den heter, men det var den hvor det liksom bare var en skummel atmosphære også kom det korpsgreine inn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det kan òg vere eit eller anna med Carpathian Forest. "Åihelvede, d e så møe røyg på scena at e tror e spøyr!" præhæ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ops, beklager. Min feil. Trodde det var et spørsmål... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Minner meg om at det er med skrekkblanda fryd jeg skal se CF til uka. 8) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hmm, cannibal corpse. Ganske syke greier Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Cannibal Corpse er fett. Men de har ganse perverse tekster. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ikke at man kan høre hva de sier uansett x) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, det er sant. Søk opp teksten til Hammer Smashed Face. Det er koselig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva med preteen deathfuck av nattefrost, den vakke noe særlig pen den heller. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) oisann.. Sjekk den her Ufint navn under spoiler Entrails Ripped From A Virgin's Cunt http://www.darklyrics.com/lyrics/cannibalc...utilated.html#7 Endret 7. april 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå