Gå til innhold

Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?

Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg er enig i Fjaerestrand. Jan Thomas er nok det jævligste og kjipeste jeg har hørt, selv om det ikke akkurat er det forum starteren mente med " Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?"

Endret av Osecia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, det kan jo godt være. Nå har ikke jeg hørt noe av musikken hans, men jeg har mine anelser om at en kjendisstylist som gir ut plate ikke virker helt heldig.

Lenke til kommentar

Husker brodern fortalte meg om en sånn black metal vokalist og låtskriver som var helt sjuk i huet, han kom på scenen i tangatruse, insmurt i menneskebæsj, med liksminke og sang black mtal :p, desuten hørte jeg på noen av sangene hans og sånn. Han har en sang hvor han bare hadde masse effekter for å skape en dritskummel stemning, også ca 5 min utti sangenså kommer det sånn drithappy korpsmusikk, du bare sitter der å HVA FAEN!?

Han hadde også en sang som startet medat du hørte at han spøy, og en som starta med han som sto å pissa.

Lenke til kommentar

Nattefrost kan være Roger Rassmusen(ut i fra hva KimNK sa er dette mest trolig), eller det kan være bandet han startet i 2003... Så det er mye mulig det er han du mente. Trommisen i Satyricon kaller seg foresten bare for "Frost".

Endret av Osecia
Lenke til kommentar

Jeg vet at trommisen i satyricon bare kaller seg for frost, jeg sa: Jeg husker bare at det var noe med frost, men det var ikke trommisen i satyricon.

tror det var det nattefrost bandet jeg, pokker skulle gjerne finni den ene sangen jeg lete etter, husker ikke hva den heter, men det var den hvor det liksom bare var en skummel atmosphære også kom det korpsgreine inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...