Pirito Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Shining (på Motstøy) var helt forferdelig å høre på, hehe. Foretrakk Koldbrann og Vreid jeg Det skjønner jeg godt fikk ikke dratt selv i fjor, men hadde nok gjort det samme som deg.. Hvordan var Benea Reach da forresten? (hvis du så de). Skal se de på Hove i år, så hadde vært fint å vite om de er noe bra live De er uansett jævlig bra i studio Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Så de ikke, dessverre (har aldri hørt no av dem heller) Endret 29. mars 2009 av Northern Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) La meg få presentere Blodtjern - Uhellig blot! NB! skru ned volumet. Se filmen hos Youtube Endret 30. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det må jeg si at var vakkert! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjørte volumet på fullt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GG Allin har noen fine låter... Lyrics: Let's fuck some kids, they can't say no Molest them now before they grow Threaten them with oral sex Expose yourself to incest 'Cause it's alright to expose yourself to kids Do it now before they grow up and it's too late Find an elementary school at recess time Pull your pecker in front of them and masturbate Suck a little hairless crack Hold 'em down, they can't fight back Watch 'em scream and cry with fear Fucking cunt don't tell nobody dear 'Cause it's alright to expose yourself to kids Do it now before they grow up and it's too late Find an elementary school at recess time Pull your pecker in front of them and masturbate Alright, expose yourself to kids Do it now before they grow up and it's too late Find an elementary school at recess time Pull your pecker in front of them and masturbate Say I'm a pervert, it's OK Hey! Candy little girl? Walk my way, you fucking bitch Child abuse is on my mind Little fucking kids I'm soon to find But it's alright, expose yourself to kids Do it now before they grow up and it's too late Find an elementary school at recess time Pull your pecker in front of them and masturbate Do it now before they grow up and it's too late Pull your pecker in front of them and masturbate Find an elementary school at recess time Pull your cock in front of them and masturbate Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg må si at den teksten var litt kvalmenes... Men det var nok ikke det mørkeste, ondeste og jæveligste jeg har hørt. Ikke at pedofili ikke er ond og jævelig. Men jeg fikk ikke den samme stemningen som jeg vanelighvis får av mørk, ond black metal... Edit: Det var nok noe av det jævligste jeg har hørt (med tanke på teksten). Endret 2. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg må si at den teksten var litt kvalmenes...Men det var nok ikke det mørkeste, ondeste og jæveligste jeg har hørt. Ikke at pedofili ikke er ond og jævelig. Men jeg fikk ikke den samme stemningen som jeg vanelighvis får av mørk, ond black metal... Tror ikke GG Allin var pedofil, men han var hvertfall klin gæren i huet og mye mer evil og hardcore enn de fleste "mørke onde black metal" band jeg vet om... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ok, han hørtes passe gæren ut ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om han var. Banke opp og voldta folk på scenen og hevde det var "rock n'roll" fordi det var i mot det meste hva samfunnet står for? Tja. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wtf?! Gjorde han det?! Han må ha hatt problemer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wikipedia: Allin is best remembered for his notorious live performances that typically featured wildly transgressive acts such as Allin defecating and urinating onstage, rolling in feces and often consuming excrement (coprophagia), committing self-injury, performing naked, taunting people to perform fellatio on him and committing violent actions toward the audience—often doing many of these things simultaneously. Og så videre. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Uff, noen folk er syke! Endret 2. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GG Allin het forresten egentlig Jesus Christ Allen. Foreldrene hans var ultrakristne og bodde i en hytte uten strøm og vann. Er ikke rart han ble som han ble Her er en video som gir et rimelig greit inntrykk av fyren: Se filmen hos Youtube Stilige tatoveringer... Metal-artister bruker sminke, GG Allin bruker blod og diverse andre kroppsvæsker... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GG Allin het forresten egentlig Jesus Christ Allen. Foreldrene hans var ultrakristne og bodde i en hytte uten strøm og vann. Er ikke rart han ble som han ble Her er en video som gir et rimelig greit inntrykk av fyren: Se filmen hos Youtube Stilige tatoveringer... Metal-artister bruker sminke, GG Allin bruker blod og diverse andre kroppsvæsker... Han der er sjuk i huet sitt stakkar. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han der er sjuk i huet sitt stakkar.Han døde i `93, men han var helt klart noe for seg selv.. Lenke til kommentar
.... Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Banke opp og voldta folk på scenen og hevde det var "rock n'roll" fordi det var i mot det meste hva samfunnet står for? Tja. Dette forteller meg at grensene i dagens samfunn faktisk er helt OK. Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jævligste musikken vi har er jo uten tvil Jan Thomas... Ingen verdige konkurenter en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fjaerestrand: Jeg er ute etter musikk som er ond, skikkelig jævlig og hard som faen Jeg tror ikke Jan Thomas faller innenfor akkurat denne genren. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå