svinepelz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er satanisme på tape. Religiøs musikk har da en lang tradisjon. Hva er problemet med religiøse ytringer i musikken? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Abruptum.... Det er vell det sykeste jeg har vært bort i...Men er man ute etter noe deprimerende er Ahab bra(tungt og dystert). Der har du en jævlig god kanditat.. Legendarisk band. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er Ole Ivars, Eller Olur Ivurs som noen sier.. Lenke til kommentar
uenig Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, Ole Ivars kan vel regnes som noe ondt og jævlig. Har Modern Talking blitt nevnt? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det nødvendig å nevne band som ikke anses som metal? Ole ivars å gjengen har da ikke noe å gjøre i denne tråden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Rent bortsett fra at det er dødskjipt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nocturnal Depression Striborg Drowning The Light Veldig mørkt og dystert, alle 3. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har forbannet dem mange ganger, jeg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har forbannet dem mange ganger, jeg. Når du mener forbannet dem, betyr det du sluttet og høre på dem pga dems musikk? Lenke til kommentar
.... Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Wumpscut. Det lyttet Matti Saari til, så da må det være ondt. Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Wumpscut. Det lyttet Matti Saari til, så da må det være ondt. Wumpscut er ikke noe annet enn enda ett headbanging band, men om Adolf Hitler eller King Kong hører på det så blir det ondt? Da kan likeså godt Lene Marlin bli ond musikk bare fordi en ond person hører på det? For det er akkuratt det du sier nå. Bare jeg brukte ett annet eksempel. Jeg hørte gjennom Wumpscut. Det er langt fra ille. Lenke til kommentar
.... Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg hørte gjennom Wumpscut. Det er langt fra ille. Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vlad Tepes Trur meg og glint kom fram til at det muligens var ålreit musikk for eit par år tilbake. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ikke særlig ekstremt, men jeg liker det lell =P name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 24. mars 2009 av Northern Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En stakkars mann blir kidnappet og voldtatt av aliens.. Det ender med at han tar selvmord Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det må vel være svenske Shining.. Myspace Finnes det ikke en norsk Shining og. No' jazz'fusion greier? jupp, gjør det vettu. De spilte på Motstøy i fjor faktisk! Sitter den dag i dag å lurer på om de fikk tak i feil "Shining" Svenske Shining er uansett et fantastisk band, selv om Kvarforth/Ghoul iblant kan være litt.. spesiell Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det må vel være svenske Shining.. Myspace Finnes det ikke en norsk Shining og. No' jazz'fusion greier? jupp, gjør det vettu. De spilte på Motstøy i fjor faktisk! Sitter den dag i dag å lurer på om de fikk tak i feil "Shining" Svenske Shining er uansett et fantastisk band, selv om Kvarforth/Ghoul iblant kan være litt.. spesiell Jeg likte Shining (Halmstad) Godt jeg. De hadde en smak som jeg liker. De er ikke bare ute etter og skrike lengst muligt i mikken, men lage mørk atmosfære med stil. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Shining (på Motstøy) var helt forferdelig å høre på, hehe. Foretrakk Koldbrann og Vreid jeg Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Liker ikkje sånn growlingmusikk uten at man kan høre teksten, men KVELERTAK e jo rå! Men nærmere pop enn det dere foreslår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå