TaEnBolle Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet ikke hva dere synes, men denne sangen er på grensen til Ond og jævlig... Noe som tilsammen blir ganske så mørkt! Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hva synes dere om denne? Delerium - Dark Star Er du seriøs? Nå kommer folk til og bombadere deg med off-topic kritikk...... Kanskje.. For det der var LANGT ifra ille :!: Hysj. Ikke svar meg, jeg er en spambot. Neida, bare tulla. Men bare sånn for å ha det klart: Hvis jeg hadde vært mer into all slags mulig musikk, så hadde jeg kanskje hatt litt mer innflytelse på hva som hører skumlest ut. Mye av det ligger sikkert i sånn ''death metal'' og den slags, men det vet jeg ikke så mye om siden jeg ikke liker den slags. LOL Edit: Og dessuten er det litt morsomt å se hva folk sier, hvordan de reagerer osv. XD Endret 1. januar 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet ikke hva dere synes, men denne sangen er på grensen til Ond og jævlig... Noe som tilsammen blir ganske så mørkt! En ting er helt sikkert, det var helt jævlig! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet ikke hva dere synes, men denne sangen er på grensen til Ond og jævlig... Noe som tilsammen blir ganske så mørkt! En ting er helt sikkert, det var helt jævlig! Jeg blir mørkeredd og får vondt langt ned i sjela, øra skriker om stillhet og øya blir blodskutte og hopper vildt rundt. Jeg får lyst til å kutte meg selv eller ta selvmord, og tenker at en veren der så mørk og jævlig musikk kan lages, den vil jeg ikke leve i... Jeg stemmer for at denne vinner Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Er de nyeste albumene deres så veldig "jævlige"? Lol det er jo svinginger innimellom på sangene dems.. Ett sekund hører jeg på Death metal, neste ting jeg vet, er at plutselig er det en mann som synger klassisk musikk med fioilin i bakgrunn. :!: Dimmu Borgir er da ikke death metal. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tror ikke det var det han mente. Han sikta vel heller til at i et øyeblikk så høres det ut som han hører på Death Metal, og i et annet øyeblikk noe helt annet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Er de nyeste albumene deres så veldig "jævlige"? Lol det er jo svinginger innimellom på sangene dems.. Ett sekund hører jeg på Death metal, neste ting jeg vet, er at plutselig er det en mann som synger klassisk musikk med fioilin i bakgrunn. :!: Dimmu Borgir er da ikke death metal. Dimmu Borgir er Death metal i synfonisk mesterverk Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når ble det galt med Dimmu? Og hvorfor? Er de nyeste albumene deres så veldig "jævlige"? Lol det er jo svinginger innimellom på sangene dems.. Ett sekund hører jeg på Death metal, neste ting jeg vet, er at plutselig er det en mann som synger klassisk musikk med fioilin i bakgrunn. :!: Dimmu Borgir er da ikke death metal. Dimmu Borgir er Death metal i synfonisk mesterverk Dimmu har ikke noe i musikken sin som har med Death metal å gjøre. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dimmu Borgir er et norsk symfonisk black metal-band. Wikipedia skriver det så da er det greit :!: Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da vil jeg gjerne foreslå Linni Meister. Og Lene Alexandra Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 DETTE ER DET VÆRSTE JEG HAR HØRT!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vet ikke hva dere synes, men denne sangen er på grensen til Ond og jævlig... Noe som tilsammen blir ganske så mørkt! Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det må vel være svenske Shining.. Myspace Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 The Birthday Party - King Ink King Ink feels like a bug and he hates his rotten shell ... a what's in that room? a what's in that house? a what's in that room? a what's in that house? say something, express thyself, say something, express yourself express... say something loudly Aaaaaahhhh... a what's in that room? a what's in that house? sand and soot and dust and dirt and sand and soot and dust and dirt and-d-d-d-d-d-d- di-di-di-di-di-di-di di-di-di-di-di-di DIRT (men så er kvaliteten elendig da) Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sitter her å ler så jeg griner, mye latter metal her :!: Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Slik følte jeg det når jeg så denne sangen. Før jeg visste det var jeg fan av Dimmu Borgir! :O Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Slik følte jeg det når jeg så denne sangen.Før jeg visste det var jeg fan av Dimmu Borgir! :O Dimmu Borgir er noe av den koseligste mest barnevennlige ekstremmetallen som finnes. Barne-tv musikk. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det må vel være svenske Shining.. Myspace Finnes det ikke en norsk Shining og. No' jazz'fusion greier? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så mye pussy metal det var her da. http://www.youtube.com/watch?v=B6349Q-67eA Tviler på at noe topper dette Lenke til kommentar
makila Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så mye pussy metal det var her da.http://www.youtube.com/watch?v=B6349Q-67eA Tviler på at noe topper dette Fy faen, noe så jævlig. Kan ikke fatte at noen orker sånn musikk. Kan ikke ha det godt, de som lager den musikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå