Ethernet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) God dagen ' Tenkte siden liksom, vi som bor i Norge.. Vår største musikkeksport er jo heavy metal og satandyrkelse uten like. Type Dimmu Borgir Men så tenkte jeg generelt, hva er det mørkeste bandet vi har? Gorgoroth? Necrophagist? Immortal? Nei, disse er vel ikke de verste og tyngste? Jeg hører på black, death og heavy metal uten like, og jeg kategoriserer ikke Gorgoroth som det verste, heller ikke mayhem. Jeg er ute etter musikk som er ond, skikkelig jævlig og hard som faen Tunge trommer, tung gitar (mørk vokal kommer man jo ikke uten, så det ber jeg ikke om). Ja, det er pågrunn av humøret mitt nå.. Forslag? Takker Edit: Mente over hele verden altså. Ikke bare norske band, da de jeg nevnte over ikke er norske Endret 11. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da vil jeg gjerne foreslå Linni Meister. 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Waking the cadaver er ganske så vildt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da vil jeg gjerne foreslå Linni Meister. Uff ja, stemmen hennes er ganske krevende å høre på. Men liker du nasalt istedenfor growling er det her sakene for deg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Vokalen på Waking the Cadaver var bare dumt Jeg vil ha type dimmu og gorgoroth stemmer, men though mørkere musikk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tokio Hotel er det jævligste i alle fall Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Blodtjern er kanskje det mest ekstreme jeg har vært borti - Trykk for å høre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Apropos mørk musikk. Kom i snakk med en metaller fra hellas eller italia eller et av de landa der nede. Han hadde faktisk gått på norsk-kurs for å kunne synge norsk metal på norsk. Det hørtes ikke helt bra ut for å si det sånn Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Wking the cadaver spiller jo ikke så hardt, da Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Wking the cadaver spiller jo ikke så hardt, da Blir vell mer hyling og slikt. Er ivertfall ikke snev av kvalitet i de sangene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg har slettet noen innlegg som er off topic. hold dere til saken gutter og jenter... Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Rwake er kanskje ikke uber brutalt, men mørkt er det hvertfall. http://www.myspace.com/rwake sjekk ut leviticus og crooked rivers http://www.myspace.com/anaalnathrakh De gutta her skulle nok være toppers for deg. Men du har vel prøvd dem allerede. Endret 11. november 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Takk du Ja, har prøvd de alt ;;P Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja ja, prøver igjen jeg da. Siste plata til Celtic Frost er jo elsk http://www.myspace.com/celticfrost Sjekk ut låta Tempel of Depression, Ravn fra 1349 er på den. 1349 er foresseten heller ikke å forakte http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=39842371 sikkert prøvd disse også du sant? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Blodtjern er kanskje det mest ekstreme jeg har vært borti - Trykk for å høre. Satan! Henger meg på den, dette var ondt! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) PiratKamerat; Har prøvd 1349, ja. Men ikke de andre vi har jo f.eks Ørkenkjøtt og Endret 11. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det mest massive jeg kjenner til er franske Haemoth med låta Satanik Terrorism (klikk). De har mye annet snadder også. Sunn O))) og den typen band er også ganske tunge og massive, men på en annen måte. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jævligste musikken: Tokio Hotel, My Chemical Romance og all trance Mørkeste: Behemot Ondeste: Gorgoroth Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Depressive Doom Metal, samt Funeral Doom. Seigt, treigt og jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå