Gå til innhold

Lurer Komplett forbrukerne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er disse kjøpt i butikk da !!! Komplett butikkene kan ha disse inne selv om internettsjappa ikke ha de på lager...Så tabbe det er det deg som har gjordt...  :yes:

:lol::lol::lol:

Nei. Hvordan i svarte skulle de få til det? Det lurer jeg litt på. Bestiller de varene sine fra AMD selv eller? For de får nemlig varene sine fra lageret som Komplett.no på internett. Greit at de kan ha det inne i butikken selv om lageret til Komplett.no er tomt. Men dette er et nytt produkt. Så prøv igjen. :p

Men Komplett.no på nett er best!

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  :lol:  

Til dere som ikke har fått XP2000+ med T-bred fra Komplett, dustehuer!

Hvis du gidder å sjekke internett sidene deres så ser du det at de ikke har XP2000+ inne med T-bred core. OI! Tabbe heter det. Og den tabba er det dere som har gjordt!

Meget mulig at Komplett.no har flest klager. Men ikke fordi de har mest problemer, er mest vrange eller noe sånt. Nei, det er fordi de selger mest og har flest kunder.

Dagens moral: Ingen er feilfrie. Og folk som tror de kan få XP2000+ med T-bred core fra Komplett.no er noen dustehuer. :D

Hvis du leser første posten (som jeg dreit meg litt ut på), finner du ut at posen cpu'en var pakket i var merket med t-bred og selgeren bekreftet på forespørsel at det var en t-bred.

Ellers var det absolutt ingen problem å få ordnet opp i feilen, fikk tilgodelapp, ingen problem. Til han som syntes topic var krass, er jeg forsåvidt enig i det, når jeg i ettertid vet bedre. Men utifra min kunnskap og overbesning da, kjørte jeg på. Skal passe kjeften min heretter. Jeg skylder komplett en unnskyldning for den. Komplett Data er heller ikke en ledende shop uten grunn, med den massive kundemassen vil der alltid være noen som er misfornøyd og ha dårlige erfaringer. I mitt tilfelle var det min egen uvitenhet som førte til dette, så: Beklager!

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  :lol:  

Til dere som ikke har fått XP2000+ med T-bred fra Komplett, dustehuer!

Hvis du gidder å sjekke internett sidene deres så ser du det at de ikke har XP2000+ inne med T-bred core. OI! Tabbe heter det. Og den tabba er det dere som har gjordt!

Og du må være den største uintelligente dusten her på lang tid. Når jeg bestiller på nettet, og det står at XP 2000+ Thorougbred er på lager så forventer jeg å få nettopp hva jeg bestiller. Og har du sjekket sidene deres for 1-2 uker siden så var disse lagervare da. Håpløs uttalelse fra deg.

Edit: Skrivefeil.

Lenke til kommentar
jeg vet ikke hvilken butikk/nettsted det var, men en kamerat fikk et pIII hk i stedet for et celeron hk....

:D Du det finnes ikke spesielle hk til celly og p3, så du bør lese litt min venn. Det er sokkelen som er det viktigste her f,eks sokkel 370 eller 478 som celeron og P4 har.

ja jeg er ikke så godt informert om hva slags sokkel det der da..., men han fikk i allfall feil hk og den støttet IKKE hans celeron... og jeg VET at den var bergnet for pIII det er det jeg vet om saken...
Lenke til kommentar
Og du må være den største uintelligente dusten her på lang tid. Når jeg bestiller på nettet, og det står at XP 2000+ Thorougbred er på lager så forventer jeg å få nettopp hva jeg bestiller. Og har du sjekket sidene deres for 1-2 uker siden så var disse lagervare da. Håpløs uttalelse fra deg.

Jaja. Sorry for den. Trodde det var snakk om litt nyere tid enn 2 uker siden da. For de har ingen XP2000+ med T-bred nå. Igjen, beklager. :oops:

Lenke til kommentar

Jaja. Sorry for den. Trodde det var snakk om litt nyere tid enn 2 uker siden da. For de har ingen XP2000+ med T-bred nå. Igjen, beklager. :oops:

Det er mange på dette forumet som må lære seg å ikke være så påståelige... Herregud, med den skråsikkerheten som kommer fra visse brukere her inne så er det f... ikke rart det er krig...

Forsøk å fremstill dere som litt mer ydmyke i uttalelsene, så blir ikke fallhøyden så stor...

Som en avsluttende kommentar... Komplett er og har gjordt mye bra, ellers så hadde de aldri blitt så store...

Lenke til kommentar
Nå er disse kjøpt i butikk da !!! Komplett butikkene kan ha disse inne selv om internettsjappa ikke ha de på lager...Så tabbe det er det deg som har gjordt...  :yes:

:lol::lol::lol:

Nei. Hvordan i svarte skulle de få til det? Det lurer jeg litt på. Bestiller de varene sine fra AMD selv eller? For de får nemlig varene sine fra lageret som Komplett.no på internett. Greit at de kan ha det inne i butikken selv om lageret til Komplett.no er tomt. Men dette er et nytt produkt. Så prøv igjen. :p

Kommertar overflødig... :woot:

Lenke til kommentar
Har gått lei av komplett.

De er dyre, har underbemannede butikk(-er? har ikke vært annet enn i møllergata), og de bak kassa virker ikke som har peiling på alt, iallefall ikke alle.

De anbefalte en venn av meg å kjøpe IceMat til Logitech MouseMan Dual Optical...

(det funker ikke, ikkesant?)

En Icemat Black fungerer utmerket til Logitech MouseMan Dual Optical.. menmen

Lenke til kommentar

Litt synd at nettbutikkene og de "vanlige" butikkene jobber 100% fra verandre da, og har _ingenting_ med verandre å gjøre... :shrug:

Lenke til kommentar

Har samme problem selv, bestilte t-bred og fikk palomino. Dette var fra komplett.no - viljen deres til å løse problemet er mildt sakt elendig.

Kort sagt er det JEG som skal lide for at DE gjør feil.

Jeg forklarte i detalj min situasjon som var litt spesiell og hvorfor jeg ønsket t-bred og ikke palomino (og det har ikke noe med overklokking å gjøre). Svaret jeg fikk var et ganske standarisert svar som heviste til komplett.no/retur.

De hadde massevis av t-bred på lager når jeg bestilte.

Det lukter litt bevisst svindel av dette....

Lenke til kommentar
Har gått lei av komplett.

De er dyre, har underbemannede butikk(-er? har ikke vært annet enn i møllergata), og de bak kassa virker ikke som har peiling på alt, iallefall ikke alle.

De anbefalte en venn av meg å kjøpe IceMat til Logitech MouseMan Dual Optical...

(det funker ikke, ikkesant?)

Jada, sikkert dyre de du. Jeg sammemlignet et system jeg ønsket meg med 3 andre webshopper. Det var snakk om 50-80kr i forskjell(oooh... kjempeforskjell). Betaler heller litt mer for god service og fra noen jeg har erfarning med.

Lenke til kommentar
På lørdag kjøpte jeg en XP2000+...... osv. osv.

Hvorfor kjøpte du en XP2000? du kan ikke ha overklokking i tankene hvertfall. XP2000 er en T-bred A og er ikke så overklokkingsvennlig.

Du skulle heller kjøpt en XP2100, mye mer for pengene.

Har tilgodelapp nå, og henter 2100+ imrg :wink:

Lenke til kommentar
Hva er det som er den effektive forskjellen på Palomino og Thoroughbred?

Vet ikke i detaljer, men det viktige for meg var varmen, t-bred er kjøligere og jeg bestilte samtidig et kjølesystem tilpasset t-bred! Jeg bestilte også nytt hovedkort og raid kontroller forde jeg var usikker på om t-bred'n ville virke på mitt gamle kort.

MAO jeg har en investering på over 2200 kr mer enn nødvendig hvis jeg skulle beholde den cpu jeg mottok - samtidig har jeg et dårligere tilpasset kjølesystem.

Jeg trodde dette ville føre til at komplett ville være litt servicevennlig, ettersom det tross alt er de som gjorde feilen. Men det er tydeligvis jeg som skal lide for deres feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når noen kan se forskjell på (re:) 5 meters avstand, så forstår jeg ikke hvordan de kan feilpakke en haug med cpu'er. Og i tillegg stå å fortelle meg at"Joda, dette er t-bred, du!". Jaja...

Der kan vi fort bli enige... Mener å ha lest et sted også at t-bred er alle pakket i blå esker, mens palomino`n ble pakket i hvite esker. Hvis dette stemmer så er det jo rart :-)

Nei, det stemmer ikke, komplett sendte meg en palonimo istedetfor en tbred, og den kom i blå eske.

Når jeg så fikk returnert prosessoren, fikk jeg bare en tbred A i erstatning... :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...