Gå til innhold

Lurer Komplett forbrukerne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når noen kan se forskjell på (re:) 5 meters avstand, så forstår jeg ikke hvordan de kan feilpakke en haug med cpu'er. Og i tillegg stå å fortelle meg at"Joda, dette er t-bred, du!". Jaja...

 

Der kan vi fort bli enige... Mener å ha lest et sted også at t-bred er alle pakket i blå esker, mens palomino`n ble pakket i hvite esker. Hvis dette stemmer så er det jo rart :-)

 

Men d lønner seg å sjekke litt nærmere før man brauter ut med noe, så blir ingen lei seg vettø :lol: dette gjelder også de fra bergen :wink:

 

Men det ordner seg alltid for snille gutter :woot:

 

:lol:

 

Bare det at den lå i en liten, gjennomsiktig antistatisk pose.

Lenke til kommentar
Har mottatt 4 athlon xp'er fra 1600+ -->, alle palomino og alle har vært pakket i blå esker. Og denne gangen er jeg sikker i min sak  :D

 

Ja der kan du se :-) Tenk hvis jeg hadde påstått at t-bred kom i blå esker, og palomino i hvite...Da hadde det blitt h....... med en gang.

 

So, I made my point, walk carefull in the valley of shadows.

 

Nattinatt... :woot::D

Lenke til kommentar

Hei,

 

Verken firmaet Komplett eller noen av de ansatte lurer forbrukerne med vilje. Det er både dårlig butikk og ikke minst dårlig gjort...

 

Imidlertid kan det faktisk hende at noen av oss gjør feil eller misforstår - tro det eller ei. Det er selvfølgelig rørende og hyggelig at noen tror vi er ufeilbarlige, men dette stemmer dessverre ikke. Sannsynligheten er til og meg stor for at en Komplett-medarbeider har minst like svakt syn som en normal nordmann (kanskje til og med hakket dårligere med tanke på all mysingen på dataskjermer) :-) Vi kan selvfølgelig pålegge en synsundersøkelse på alle ansatte og be alle om å slutte å gjøre feil, men det vil nok ikke føre til super-roboter uten evne til menneskelig svikt...

 

Derfor blir nok fortsettelsen lik som nå: Vi fortsetter å selge datautstyr på best og billigst mulig måte og hvis det skjer noe galt underveis, fortell det til oss.

 

mvh,

Komplett salg.

Lenke til kommentar

Hei

Kanskje ikke rette stedet å diskutere dette, men:

 

Dette med "eneste forskjell er koden på core" tok jeg grundig feil av etter å ha informert meg med bekjente, så der må jeg virkelig beklage. Men har du noen forklaring på hvordan dere har et visst antall (alle?) cpu'er som er feilpakket når det ikke var så vanskelig å skille dem fra hverandre allikevel?

Lenke til kommentar

Hallo igjen,

 

Bakgrunnen til at en vare (slik som CPU) er feil pakket kan skyldes flere ting. Ofte kan vi nok skylde produsenten hvor varen allerede der er feil pakket. Når vi da mottar store kvanta her hos oss blir ikke hver og en CPU sjekket. Vi kan selvfølgelig begå menneskelige feil å rett og slett plukke feil vare. Varene kan bli lagt på feil sted i hyllene våres slik at vi tar feil når varen skal leveres til dere som kunde. Så grunnen til at feil vare kan bli levert har mange ansikt, men det som er viktig å huske på er at vi selvfølgelig ikke ønsker å gjøre dette av intensjon.

 

Vi synes også det er fryktelig synd når dette forekommer, og er helt klart ting vi er veldig fokusert på å rette opp i. Hvis en slik sak forekommer så er det viktig at man tar kontakt umiddelbart slik at vi kan rette opp i saken snarest mulig. Og tilbakemeldinger som dere gir oss her er også gull verdt for å kunne forbedre prosedyrene bit for bit.

 

Med vennlig hilsen,

Komplett Salg

Lenke til kommentar

Har gått lei av komplett.

 

De er dyre, har underbemannede butikk(-er? har ikke vært annet enn i møllergata), og de bak kassa virker ikke som har peiling på alt, iallefall ikke alle.

De anbefalte en venn av meg å kjøpe IceMat til Logitech MouseMan Dual Optical...

(det funker ikke, ikkesant?)

Lenke til kommentar

:lol::lol::lol:

 

Til dere som ikke har fått XP2000+ med T-bred fra Komplett, dustehuer!

Hvis du gidder å sjekke internett sidene deres så ser du det at de ikke har XP2000+ inne med T-bred core. OI! Tabbe heter det. Og den tabba er det dere som har gjordt!

 

Meget mulig at Komplett.no har flest klager. Men ikke fordi de har mest problemer, er mest vrange eller noe sånt. Nei, det er fordi de selger mest og har flest kunder.

 

Dagens moral: Ingen er feilfrie. Og folk som tror de kan få XP2000+ med T-bred core fra Komplett.no er noen dustehuer. :D

Lenke til kommentar

Synes denne topicen er fullstendig malplassert! Burde vært lagt under webshoperfaringer forlengst!

 

Ellers så kan jeg nevne at jeg har selv handlet hos komplett flere ganger, og har aldri hatt grunn til å klage.

Varene har kommet lynraskt frem, har vært skikkelig pakket og har fungert glimrende.

 

Komplett har også svart på mine spørsmål og gitt meg gode råd angående valg av produkter. At det kommer en tullball her og klager over

at komplett er noen dustehuer er helt tåpelig! Jeg har selv hatt ett par dårlige erfaringer med andre butikker, men stort sett så

kommer slike erfaringer av misforståelser og menneskelig feil. Alle seriøse nettbutikker (firmaer generelt da) legger veldig stor vekt på

å holde en meget høy profil når det gjelder kundeservice i dag. Konkurransen er hard og det er mange om beinet. At dem derfor skulle

prøve å lure noen med vilje for å spare noen kroner har jeg vondt for å tro.

Faktisk så har jeg meget vondt for å rangere en butikk i dag som den beste. De nettbutikkene som jeg stort sett handler med har vært skikkelig

gode og raske. Skulle dem komme til å gjøre en feil med min bestilling noen gang, så satser jeg på at dem fikser opp i dette fortest mulig.

Hadde selfølgelig blitt skuffet da jeg gleder meg som en 17åring på julaften hver gang, men slikt skjer (selv om det ikke skal! ;) )

 

 

Håper du er mindre uheldig neste gang!

Lenke til kommentar
:lol::lol::lol:

 

Til dere som ikke har fått XP2000+ med T-bred fra Komplett, dustehuer!

Hvis du gidder å sjekke internett sidene deres så ser du det at de ikke har XP2000+ inne med T-bred core. OI! Tabbe heter det. Og den tabba er det dere som har gjordt!

 

Meget mulig at Komplett.no har flest klager. Men ikke fordi de har mest problemer, er mest vrange eller noe sånt. Nei, det er fordi de selger mest og har flest kunder.

 

Dagens moral: Ingen er feilfrie. Og folk som tror de kan få XP2000+ med T-bred core fra Komplett.no er noen dustehuer. :D

 

Nå er disse kjøpt i butikk da !!! Komplett butikkene kan ha disse inne selv om internettsjappa ikke ha de på lager...Så tabbe det er det deg som har gjordt... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...