kong figurasjon Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 På lørdag kjøpte jeg en XP2000+ hos komplett data, det skulle være en t-bred, noe selger kunne bekrefte at det var. Etter å ha dobbelsjekket hjemme og det viste seg å være palomino jeg hadde fått, stakk jeg innom igjen idag og påpekte dette. "Jamen, det står jo t-bred på posen!", sa han. "ikke på prosessoren", svarte jeg. Hvorpå han tar ut cpu'en, kaster et kjapt blikk på den og bekrefter: "Du har visst rett i det..." Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core! Han går i allefall inn på lageret og kommer tilbake etter en stund: "ALLE cpu'ene var visst feilmerket..." !!!! Det var da denne tanken streifet meg. Så igår her på forumet at en annen kar hadde fått samme beskjed etter å ha fått feil versjon. "Feilmerket fra produsent eller Norek"... Noen med samme erfaring? Eller er jeg litt for mistenksom?? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 du sier at han kunne "se" at det var en palomino fra 30cm hold. langsynt? eller kanskje alle/mange som jobber i komplett allerede vet om dette problemet Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 dette var ikke noen bombe :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 dette var ikke noen bombe :wink: kanskje ikke, har hørt om mange som er misfornøyde med komplett... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kanskje meg du leste om i en annen tråd. Bestilte XP 2000+ TBred men fikk Palomino. Ble returnert og venter nå spent på hva jeg får denne gangen... Forklaringen var feilplukk/ombytting osv... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kanskje meg du leste om i en annen tråd. Bestilte XP 2000+ TBred men fikk Palomino. Ble returnert og venter nå spent på hva jeg får denne gangen... Forklaringen var feilplukk/ombytting osv... BLÆÆÆÆÆ!!!!!!! tror ikke de har t-bred jeg... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg er ihvertfall fornøyd med komplett og gjør alle mine kjøp der Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Før jeg sier dette, må jeg si at jeg holder en knapp på komplett.no web butikken. Har selv vært kunde hos komplett butikken i Grimstad før den gikk konkurs. Det var elendig service rett og slett. En gang måtte jeg stå og krangle med dem i 1 time, før jeg fikk bytte defekt vare som jeg hadde krav på.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 for å svare på titelen: JA! de lurer forbrukerene Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Syntes det er digg betale 1600 for en p4 2.4 og få den levert på kvelden. fikk feil kabinett av dem en gang. de ringte beklaget så mye og jeg fikk en "komplett kopp med røft design" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core! http://www.tech-report.com/reviews/2002q2/.../athlonxp-2200/ <-- ganske enkelt å se forskjellen vil nå jeg si se også: http://www.spacewalker.com/german/div/cpu/athlon2.jpg Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 og ALLE tall og koder var dekket med goop! Hvorfor var cpu'en dekka med goop når du så det var en Pal in the first place? Hvorfor byttet du den ikke bare direkte uten å montere kjølestash på den? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core! HALLO... Jeg skulle sett forskjell på 5 meters avstand. Rektangel og firkant det fikk jeg inn med barnelekene... :-) Makan til påståelig mann ? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core! HALLO... Jeg skulle sett forskjell på 5 meters avstand. Rektangel og firkant det fikk jeg inn med barnelekene... :-) Makan til påståelig mann ? Hva mener du? Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvis du ser på en del av de postene som har vært på forumet før her idag. Så kan du se forskjell på pal og t-bred ganske lett. Uten å se på skriften på cpu. Selve kjernen er formet på helt forskjellige måter. Lenke til kommentar
zxR Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 I mitt tilfelle var det positivt at de surret. Jeg kjøpte 512mb twinmos pc3200 minne. Det jeg fikk var med winbound mouler på (200kr dyrere) Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Hvis du ser på en del av de postene som har vært på forumet før her idag. Så kan du se forskjell på pal og t-bred ganske lett. Uten å se på skriften på cpu. Selve kjernen er formet på helt forskjellige måter. Å steike! Har bommet stygt der jeg da...! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Å steike! Har bommet stygt der jeg da...! Ja det kan man si du har. Så han var kanskje ikke så dum alikevel han hos komplett Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Når noen kan se forskjell på (re:) 5 meters avstand, så forstår jeg ikke hvordan de kan feilpakke en haug med cpu'er. Og i tillegg stå å fortelle meg at"Joda, dette er t-bred, du!". Jaja... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Når noen kan se forskjell på (re:) 5 meters avstand, så forstår jeg ikke hvordan de kan feilpakke en haug med cpu'er. Og i tillegg stå å fortelle meg at"Joda, dette er t-bred, du!". Jaja... Der kan vi fort bli enige... Mener å ha lest et sted også at t-bred er alle pakket i blå esker, mens palomino`n ble pakket i hvite esker. Hvis dette stemmer så er det jo rart :-) Men d lønner seg å sjekke litt nærmere før man brauter ut med noe, så blir ingen lei seg vettø dette gjelder også de fra bergen :wink: Men det ordner seg alltid for snille gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå