Gå til innhold

Lurer Komplett forbrukerne?

Anbefalte innlegg

På lørdag kjøpte jeg en XP2000+ hos komplett data, det skulle være en t-bred, noe selger kunne bekrefte at det var. Etter å ha dobbelsjekket hjemme og det viste seg å være palomino jeg hadde fått, stakk jeg innom igjen idag og påpekte dette. "Jamen, det står jo t-bred på posen!", sa han.

"ikke på prosessoren", svarte jeg. Hvorpå han tar ut cpu'en, kaster et kjapt blikk på den og bekrefter: "Du har visst rett i det..."

Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core! Han går i allefall inn på lageret og kommer tilbake etter en stund: "ALLE cpu'ene var visst feilmerket..." !!!!

Det var da denne tanken streifet meg. Så igår her på forumet at en annen kar hadde fått samme beskjed etter å ha fått feil versjon. "Feilmerket fra produsent eller Norek"...

Noen med samme erfaring? Eller er jeg litt for mistenksom??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje meg du leste om i en annen tråd. Bestilte XP 2000+ TBred men fikk Palomino. Ble returnert og venter nå spent på hva jeg får denne gangen... Forklaringen var feilplukk/ombytting osv...

BLÆÆÆÆÆ!!!!!!! tror ikke de har t-bred jeg...

Lenke til kommentar

Før jeg sier dette, må jeg si at jeg holder en knapp på komplett.no web butikken.

Har selv vært kunde hos komplett butikken i Grimstad før den gikk konkurs. Det var elendig service rett og slett. En gang måtte jeg stå og krangle med dem i 1 time, før jeg fikk bytte defekt vare som jeg hadde krav på..

Lenke til kommentar

Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core!

HALLO... Jeg skulle sett forskjell på 5 meters avstand.

Rektangel og firkant det fikk jeg inn med barnelekene... :-)

Makan til påståelig mann ?

Lenke til kommentar

Jeg mener: Cpu var 30cm fra øynene (det er j*vla liten skrift på core!) og ALLE tall og koder var dekket med goop! Åssen i huleste kunne han trekke den konklusjonen utifra dette? T-bred og Palomino er identisk utenom merkingen på core!

HALLO... Jeg skulle sett forskjell på 5 meters avstand.

Rektangel og firkant det fikk jeg inn med barnelekene... :-)

Makan til påståelig mann ?

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Når noen kan se forskjell på (re:) 5 meters avstand, så forstår jeg ikke hvordan de kan feilpakke en haug med cpu'er. Og i tillegg stå å fortelle meg at"Joda, dette er t-bred, du!". Jaja...

Der kan vi fort bli enige... Mener å ha lest et sted også at t-bred er alle pakket i blå esker, mens palomino`n ble pakket i hvite esker. Hvis dette stemmer så er det jo rart :-)

Men d lønner seg å sjekke litt nærmere før man brauter ut med noe, så blir ingen lei seg vettø :lol: dette gjelder også de fra bergen :wink:

Men det ordner seg alltid for snille gutter :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...