Massimas Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Trenger hjelp, og takk for at du leser dette Denne PC-en som jeg skal sette sammen skal brukes for det meste til spill, men også til foto- og filmredigering. Vil helst sa at prisen er på ca 8000 ( eller under ) men vil helst at den skal ha litt futt Intel er det jeg helst vil ha, men om det blir ALTFOR dyrt, er det selvsagt greit med AMD Har egentlig ingen deler jeg kan bruke fra før, så det kan bli litt vanskelig å finne eg passe bra datamaskin til den prisen. ( Har prøvd en Logitech G5-mus før, og siden den var dritbra er det den jeg helst vil ha ) Tusen takk for at dere hjelper til Endret 11. november 2007 av Massimas Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ser du ikke tok deg tid til å lese "Retningslinjer for hjelp til kjøp og salg av PC". (Gjør det nå). Det er veldig vaskelig å hjelpe deg, med så lite informasjon du kommer med. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323787 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327274 men du får det billigere vis du finner delene på ww.shg.no jeg hadde bytta ut psu`n med en corsair 520w.. å et 8800gt skjermkort vis du har rå til den.. Lenke til kommentar
Massimas Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Kan noen flere skrive litt ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skal du kun ha selve "boksen" eller skal du ha med tastur, mus, skjerm o.l? Lenke til kommentar
Massimas Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Trenger egentlig alt sammen, men det viktigste er "boksen" og mus Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå