Vaffelkake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har (trolig) hatt kondensproblemer med min Nissan Sunny, 1.3L -87 modell Hatchback. På grunn relativt dårlig bilkunnskap ble ikke kondens først diagnosert, og mye rart har blitt forsøkt før kondensfjerner. Ny rotor, fordelerlokk, plugger og pluggledninger er byttet underveis. Etter at kondensfjerner ble tilsatt startet bilen omsider, men med relativt dårlig kraft. Motoren har jevn gange, men den brummer mer enn vanlig og har treg aksellerasjon, og er generelt mye dauere. Og jeg må dra på en del for at den skal kjøre fremover uten å dø. Jeg tør ikke ta den med ut på kjøretur. Har latt bilen gå en halvtimes tid på tomgang, men uten forandring. Noen som har opplevd noe lignende, og/eller har en mulig løsning på problemet? Og ikke minst akkurat hva problemet er. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Siden du har bytta, og prøvd så mye, så ville jeg sjekka bensinfilter og bensinpumpe, så en er sikker på at den får nok bensin. Ellers kan det være deffekt topakning så den ikke får riktig kompresjon. Endret 11. november 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Forgassermotor? Kan det være problemer med (auto-)choken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå