Gå til innhold

Crysis Multiplayer Beta Patch

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen andre tråder om dette.. Hvis det er en allerede, plz link meg :)

Okay, jeg fikk Beta-key'en til Crysis av en kompis som har hatt den en stund. Jeg har selv forhåndsbestilt Crysis Collector's Edition, men er veldig utolmodig og vil gjerne få prøvd Multiplayer-gameplayet. Har jo runnet Crysis Demoen på alle vanskelighetsgradene allerede *skryteskryte* (ikke at det er så vanskelig da..)

Men problemet mitt er at jeg ikke får joina på nettet fordi jeg har en annen patch enn den siste. Den siste er vel så vidt jeg vet 1.1.1.5598 og ikke 1.1.1.54xx jeg har.

Beklager jeg spør om tåpelige spørsmål, men hvor finner man denne patchen? Finner den ikke på www.ea.com/crysis eller noe annet sted på nettet.

Hjelp en stakkar som lengter etter Crysis MP :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Habitats: Lanseres Crysis Collector's Edition samtidig som vanlige Crysis? De på EB Games snakka om at Collector's Edition ble lansert 30. nov :/

@TFuru: Må vel bare reinnstallere? Det sto noe om "Check for updates" da den var ferdig innstallert, men jeg ble bare linket til www.ea.com/crysis.

Lenke til kommentar

Er sikkert en torrent å få det raskere ned på et sted, lovlig eller ikke, vet jeg ikke. Klienten burde nå være lovlig uansett hvor du henter den fra. Uansett, du har løst problemet, så nm.

20fps? Jeg merket litt drop fra SP demo til MP Beta. Er nok grunnet folkene som løper rundt samtidig som deg og kriger :fun:

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Ja, hadde jo håpet på en enklere løsning enn å laste ned hele greia på nytt...

20 fps, ja. Jeg kjører ikke med akkurat tip-top utstyr.

AMD Athlon 64 3000+ @2GHz

XFX GeForce 6600GT 256Mb

1,5 Gb RAM

Så spillet skulle ikke i utgangspunktet kjørt på denne PC-en ifølge System Requirements, men det gjør nå den. På 1280x1024 med alt @low.

Crysis SP Demo hadde jeg helt opp til 50fps men ligger til vanlig godt på 40fps.

Nok offtopic :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...