uranus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei! Hver gang jeg kobler til en forsterker jeg låner (husker ikke navnet, men er en ukjent forsterker tror jeg på rundt 500w rms ca), så er den i protect bare det er strøm på den. Sikringene har blitt bytta dog de er gamle, så har ikke prøvd med helt nye men de er ikke gått. Noen som vet hva det kan være? Er testa på bil med lite strøm (8 kvadrat) og en med 21 kvadrat så en av de skulle klart å drive den uansett. Any ideas? Og en annen ting, hvor får jeg kjøpt billig 35 kvadrat strømledninger? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg synes det høres ut som en jordingsfeil. Har du sjekket etter brudd på ledninger og at de er koblet helt riktig? Har du prøvd både med og uten høyttalere tilkoblet? Har du prøvd å skru på forsterkeren uten signalkabler koblet til? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Alt funker med min forsterker, men ikke når den er koblet på. Samme gjelder andre bilen. Har prøvd med bare strøm og remote, og med strøm remote og bass koblet til, men kun protect hele tiden. Prøvd alle slags koblinger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Forsterkeren fungerer ikke hvis den ikke fungerer når du kobler den opp. Det du prøver er å si at den slår seg i protect når du kobler til høyttaleren? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Garantert en jordingsfeil. Hadde nesten det samme problemet på bilen sjøl. Har du sjekka om jordinga til bilen er bra nok? Fra forsterker til karosseriet that is.. Den kan være litt kødden noen ganger. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Garantert en jordingsfeil. Hadde nesten det samme problemet på bilen sjøl.Har du sjekka om jordinga til bilen er bra nok? Fra forsterker til karosseriet that is.. Den kan være litt kødden noen ganger. Hadde samme problemet som Krater sier.. Er nok der feilen ligger. Den har for dårlig jording noe som resulterer i for lite strømtilførsel, og da lyser protect Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nei jordinga er det ikke noe gærnt med. Alle forsterkere fungerer på bilen utenom den. Den lyser protect bare du kobler til strøm på den. Lenke til kommentar
JoBBe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg tror utgangen(e) er gåen. Er du heldig kan du bytte bare utgangs transostorene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hjelper det for meg å ta bilder av de eller er det ikke synlig? Lenke til kommentar
JoBBe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hjelper det for meg å ta bilder av de eller er det ikke synlig? det er vanskelig å se ja tror jeg,er ingen ekspert.men det må da gå an å måle det Lenke til kommentar
jim81 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hjelper det for meg å ta bilder av de eller er det ikke synlig? Det du må gjøre er koble sammen remote å +12 v med en liten ledning.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hjelper det for meg å ta bilder av de eller er det ikke synlig? Det du må gjøre er koble sammen remote å +12 v med en liten ledning.. Og hva i allverden skal det hjelpe for??? Regner med at han har koblet remote, siden han har testet flere forsterkere osv... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hjelper det for meg å ta bilder av de eller er det ikke synlig? Det du må gjøre er koble sammen remote å +12 v med en liten ledning.. Så forsterkeren står på hele tiden? Da vil batteriet etterhvert bli tomt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er noe i forsterkern som har kvelda da, aner ikke akkurat hva det er, men var det samme på naboen sin rockford fosgate forsterker Han hadde den inn til reperasjon og betalte i underkant av 2000 kr for å fikse den Dette var da en forsterker til 6-7000,men om du har en billig forsterker kan det være like greit å kjøpe ny Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Går den i protekt bare den er tilkoblet strøm, og du er sikker på at det er koblet riktig, så er forsterkeren død Lenke til kommentar
Alelys Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hadde nesten samme feil på min amp. kan vare dårli kontakt inni ampen. 35kvad? bruk 60:) kosta 70kr metern:P kjøp ma elkjøp? o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå