lfnsr Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heizann Jeg lurte på om det finnes et program som kan "lure" PC-en eller noe sånt, slik at jeg kan åpne et x32 bits program på min x64 bits. Windows XP det er snakk om. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til Windows-kategorien. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til Windows-kategorien. Ok, var litt i tvil når jeg postet Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 32-bit programmer skal da kjøre i 64-bit xp? Kanskje det finnes noe i compatibility mode saken? Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 32-bit programmer skal da kjøre i 64-bit xp? Kanskje det finnes noe i compatibility mode saken? compatibility mode saken? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Høyreklikk på .EXE-fila til programmet du vil kjøre og lag en snarvei/shortcut. Deretter høyreklikker du på snarveien og velger Properties/Egenskaper - Compatability/Kompatabilitet - her skal du kunne velge kompatabilitet for programmet, f.eks Windows XP-modus. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Høyreklikk på .EXE-fila til programmet du vil kjøre og lag en snarvei/shortcut. Deretter høyreklikker du på snarveien og velger Properties/Egenskaper - Compatability/Kompatabilitet - her skal du kunne velge kompatabilitet for programmet, f.eks Windows XP-modus. Virker fortsatt ikke. Programe jeg vill ha er Zone Alarm Pro. De har lagt ut en 64x Beta for 1 års tid siden men den er nå fjernet fordi den hadde for mye bugs. Hvordan installerer jeg Windows XP 32bit slik at jeg ikke fjerner den jeg har fra før? Slik at jeg kan velge hvilken jeg vil ha før Windows laster? Endret 11. november 2007 av lfnsr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå