medlem-90636 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kjøpte i går ps2 versjonen av Singstar etter at jeg fikk høre at det kan ta tid før PS3 versjonen av spillet kommer. Da jeg skulle prøve spillet i min ps3 (import fra Japan) fikk jeg beskjed om at det ikke gikk pga sone-forskjell. Betyr dette at PS2 Singstar IKKE fungere, eller betyr det at det vil fungere på min ps3 dersom jeg importerer SINGSTAR fra ett land med samme sone som min ? Hvis dette ikke funker kommer jeg til å kjøpe meg en ps2 kun for singstar Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alt utenom PS3-spill er soneinndelt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 PS3 Singstar kommer i desember, så det er ikke så lenge å vente. Det har vært litt vanskligheter med sang-lisensering, og lignende, for Sony vil at spillerene skal kunne laste ned beste utførelse av sangene fra Comunity-sidene etterpå som skapte noen problemer, hvis jeg har skjønt alt riktig. Dersom du ikke klarer å vente en hel måned ville jeg ihvertfall gått for en brukt maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå