Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

internett lukker seg

Anbefalte innlegg

gjordfe som du sa... også gikk jeg inn på en side som lukket seg atomatisk isted og det gjorde den nå også....

når det gjelder combofix-loggen så prøvde jeg å kjøre programmet på nytt men fikk opp denne feilmeldingen:

The COMSPEC environment variable was found to be corrupt. combofix has attempted repairs & will need to restart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjern den combofixen du har nå ved å skrive ComboFix /u fra kjør-linja. Når combofix starter opp velger du valg 2. Last ned på ny Combofix fra tidligere link og prøv og kjør programmet. Om det ikke funker, restarter du i sikker modus og kjører programmet derfra.

Problemet her er at SDFix melder om div. rootkit, som rustbfix til vanlig klarer å fjerne. Hvorfor rustbfix/rootchk sier at det ikke finner noe er litt merkelig. Det kan da være mulig at SDFix ikke helt gir riktig bilde av saken. Combofix kan evt. gi svar på dette.

Er det flere nettsider du ikke får tilgang til? Eller er det noen spesielle?

Endret av norbat
Lenke til kommentar

det er noen spesielle sider, men så skjer det med noen innimellom som da kan fungere helt fint 1 time etterpå....

slettet combofix og lasted ned ny, men fikk opp samme feilmeldingen... skal gjøre det i sikkerhets modus nå...

har gjort det i sikkerhets modus... men den ble aldri feridg, lot den stå mens jeg var på skolen og det hadde ikke skjedd noe mer når jeg kom hjem. det stod at level 8 eller noe sånt var ferdig...

du spurte også tidligere hvordan PC-en kjørte, vel nå den siste tiden har vifta stått på nesten hele tiden

Endret av Joachim_h
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...