Orochimaru Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Altså. Jeg har lurt på dette lenge. Burde jeg ha en brannmur? Har prøvd Zonealarm en gang men F-Secure og Zonealarm krangler og sletter hverandre =p Noen ideer til hva som burde være en bra brannmur for meg? Laster ikke ned mistenksomme og snuskete filer. Spiller mye, ja. Surfer mye ja. Takk -Orochimaru Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du bør ha firewall ja. Den tetteste av samtlige firewaller er Comodo Den er avansert og kan være vanskelig å konfigurere. Et annet godt alternativ er Kerio Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Takk for raskt svar. Men jeg er urolig for at Comodo kan krangle med F-Secure. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. Jeg håper no at du ikke bruker F-Secure Internet Security og ZoneAlarm samtidig. Det kan skape trøbbel, så det er liksom noe som ikke anbefales. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå