andriesa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei noen som har peiling på hordan få mobiln om til et web cam for PC-en, Har googlet litt men alt jeg fant var trialer eller så måtte jeg betalle for programmet. Har fått tak i noen program men hadde problemer med og instalere, Etter som de ikke hadde full støtte for min sony ericcson w610i. Så det jeg lurer på er følge. :1 hvordan program skal jeg bruke(gratis) til vilken som helst sony ericcson tlf (w610/w610i) :2 Det blir enklere og koble opp via kabel, men jeg vil helst ha det til blåtann. (Hvordan) :3 Må være gratis :4 Hvordan få sotte det opp og instalere det... MVH Andreas jensen. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Så lurer jeg på noe... Med den elendige videoen som er på W610, hvorfor i all verden vil du bruke den som webkamera? Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Så lurer jeg på noe...Med den elendige videoen som er på W610, hvorfor i all verden vil du bruke den som webkamera? 2 MEGAPIXLA er da ikke så ille Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Oppløsningen på video er 176 x 144 pixler. Kvaliteten vil med andre ord bli ganske dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 men kameraet skal vel ikke ta opp noe som helst, blir jo som å søke i kameramodus. da har du jo 2mp. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 men kameraet skal vel ikke ta opp noe som helst, blir jo som å søke i kameramodus. da har du jo 2mp. Tror du virkelig at søkeren oppdaterer bildet i 2mp? Nei, den oppdaterer i skjermoppløsningen til mobilen. Uansett må kameraet ta opp video for å sende video (logisk nok). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 se om det som står i ofte stilte spørsmål tråden kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 men kameraet skal vel ikke ta opp noe som helst, blir jo som å søke i kameramodus. da har du jo 2mp. Tror du virkelig at søkeren oppdaterer bildet i 2mp? Nei, den oppdaterer i skjermoppløsningen til mobilen. Uansett må kameraet ta opp video for å sende video (logisk nok). no endrer dere jo hele forum spørsmålet mitt folkens, hvorfor?? jeg sporte om hvordan få mobiln om til et web cam ikke om hvordan camera som funket best lol. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 se om det som står i ofte stilte spørsmål tråden kan hjelpe deg. takker så meget for og få et seriøst svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå