nyttprosjekt Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Liten test til dere: Mitt oppsett: xp2000+ asus a7n8x 512 mb 2700 radeon 8500le Denne maskinen har jeg nettopp satt sammen. Jeg har bare brukt driverene som fulgte med. Jeg har litt Bios innstillinger foran meg før maskinen er ok. Bla identifiserer maskinen prosessoren til å være 1,21 ghz, samt external clock er 100mhz. Forresten noen kjappe tips om hva jeg bør gjøre? Det forklarer sikkert min lave score: 5641.. Hva kan jeg forvente å score i 3dMark 2001se? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det har nok en stor sammenheng med at du kjører kun 100mHz fsb ja. Er ikke helt kjent med hovedkortet ditt, men det har enten en jumper på kortet du kan flytte slik at du kjører 133mHz, eller så kan du stille det direkte i bios. Du vil da få en hastighet på 1,66GHz i steden og nødvendigvis bedre score. Bruk online-muligheten til 3DMark for sammenligning. Og gjør deg selv en tjeneste, oppdater alle driverne dine, samt winupdate, hvis du kjører Windows. Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 på det kortet (har det selv) må man fjerne en jumper for cpu skal kjøre på feks 133 ellers blir det 100 :-? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Når du får full fres på fsb får du snaue 8000 i 3dMark med standard skjermkortinnstillinger. Lenke til kommentar
nyttprosjekt Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Takker for svar. Da blir det tid for å fixe litt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå