Gå til innhold

Hvordan beskyttelsesfilter til Nikon 17-55

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte mitt eksemplar for noen år siden og har ikke angret et sekund. Jeg vet med meg selv at hadde jeg valgt Tamron (eller tilsvarende)

så hadde jeg hele tiden tenkt på om Nikon sitt er betre etc. og ikke fått ro i sjelen.

Nikon sitt er kjempemessig bygget. Jeg frykter ikke regn, sludd eller hva det måtte være når jeg bruker dette objektivet.

Jeg er og veldig fornøyd med bildene det leverer.

Må legge til at jeg dog aldri ha prøvd Tamron sitt.

Om det er verd pengene er det nok delte meninger om.

For meg så var det absolutt det. Og jeg er kun en amatør fotograf som liker å ta bilder når jeg har tid.

D200/D2 og Nikon sin 17-55mm passer hverandre utmerket synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sier vel litt om kunnskapsnivået på dette forumet at ingen ennå har nevnt B+W. Skal du ha det beste innen filtere er det ingen vei utenom sveitsisk kvalitetsglass. I tillegg til at glasset er det beste på markedet har filterene deres brass gjenger, som gjør de mye lettere å skru av og på, og gjør faren for ødelagte filtergjenger mindre.

Lenke til kommentar
Det sier vel litt om kunnskapsnivået på dette forumet at ingen ennå har nevnt B+W. Skal du ha det beste innen filtere er det ingen vei utenom sveitsisk kvalitetsglass. I tillegg til at glasset er det beste på markedet har filterene deres brass gjenger, som gjør de mye lettere å skru av og på, og gjør faren for ødelagte filtergjenger mindre.

Er vel heller det at det vanskelig å skaffe ?

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...