Nikonians Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kjøpte mitt eksemplar for noen år siden og har ikke angret et sekund. Jeg vet med meg selv at hadde jeg valgt Tamron (eller tilsvarende) så hadde jeg hele tiden tenkt på om Nikon sitt er betre etc. og ikke fått ro i sjelen. Nikon sitt er kjempemessig bygget. Jeg frykter ikke regn, sludd eller hva det måtte være når jeg bruker dette objektivet. Jeg er og veldig fornøyd med bildene det leverer. Må legge til at jeg dog aldri ha prøvd Tamron sitt. Om det er verd pengene er det nok delte meninger om. For meg så var det absolutt det. Og jeg er kun en amatør fotograf som liker å ta bilder når jeg har tid. D200/D2 og Nikon sin 17-55mm passer hverandre utmerket synes jeg:-) Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det sier vel litt om kunnskapsnivået på dette forumet at ingen ennå har nevnt B+W. Skal du ha det beste innen filtere er det ingen vei utenom sveitsisk kvalitetsglass. I tillegg til at glasset er det beste på markedet har filterene deres brass gjenger, som gjør de mye lettere å skru av og på, og gjør faren for ødelagte filtergjenger mindre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det sier vel litt om kunnskapsnivået på dette forumet at ingen ennå har nevnt B+W. Skal du ha det beste innen filtere er det ingen vei utenom sveitsisk kvalitetsglass. I tillegg til at glasset er det beste på markedet har filterene deres brass gjenger, som gjør de mye lettere å skru av og på, og gjør faren for ødelagte filtergjenger mindre. Er vel heller det at det vanskelig å skaffe ? Tom Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er vel heller det at det vanskelig å skaffe? Kjøper mine fra B&H. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Er vel heller det at det vanskelig å skaffe? Kjøper mine fra B&H. hvilket anbefaler du? http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...p;Q=*&bhs=t Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Til beskyttelse, dette. Ville også skaffet et polariseringsfilter, et ND 1,8 og et ND grad 0,6. Dette er filtre som virkelig øker dine kreative muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå