Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg prøvde å følge denne veiledningen fra hardware for å gjøre dette http://www.hardware.no/guider/programvare/...ualboot/43696/6 Men hvorfor får jeg ikke til å krympe mere enn 276 MB? Se screenshot.. EDIT: Prøvde nettopp å slette 4 gb. Dette gjorde at jeg fikk 44% på ledig disk plass. Dette gjorde dog ikke at jeg fikk en eneste MB ekstra på den opprinnelige 276 MB plassen som jeg fikk "tildelt" først. Endret 11. november 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Prøvde nettopp å restarte PC-en i sikkerhetsmodus uten at jeg fikk tildelt noe mere plass av det.. Har også slettet enda mere på PC-en (5-10 gb) uten at jeg fikk til noe mere av den grunn. Noen som vet hva det kan være? Irriterende at det ikke virker. Får jo ikke installert hverken xp eller linux nå Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Prøvde nettopp å restarte PC-en i sikkerhetsmodus uten at jeg fikk tildelt noe mere plass av det.. Har også slettet enda mere på PC-en (5-10 gb) uten at jeg fikk til noe mere av den grunn. Noen som vet hva det kan være? Irriterende at det ikke virker. Får jo ikke installert hverken xp eller linux nå Har vært borti samme problemet. 1. kjør defrag og chkdsk. 2. bruk gParted til å partisjonere 3. profit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå