Gå til innhold

Lever du livet ditt på nettet? tragisk dødsfall i usa

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei aurstad!

Nå har eg ikkje hørt om tilfelle når det gjelder Nrk2 chatten. Men,det har tidligare vært døme der personer på Tv2 tekst-tv chatten (side 337 -338) har sagt at dei vil ta livet sitt.Der dei har oppgitt tid og stad. Dette fekk ein del av chatterane til å kontakte politiet. Og grunn på grunn av rask reaksjon fra chatterne som varsla politiet. Vart det ein person mindre på sjølvmordsstatestikken. Personen som ville ta livet sitt sa at ho ville hoppe fra ei bestemt bru i nord Noreg. Dette stod gjenngitt i riksavisene for ei god stund siden. Artikkelen vart ikkje lagt ut på web. Den fanst bare i papir utgavene.

Lenke til kommentar

Jeg leste denne loggen for noen dager siden og sier meg ikke helt enig i noen av dere som mener at smoke2k "fyrte opp" under at han skulle ta pillene, virka mer på meg som smoke2k sa det på kødd.

Han utrykker flere steder i loggen at han ikke vil at han andre karen skal ta overdose, og han ringer han opp for å få han til å slutte...

Kjipt for ripper men blir litt dumt å skulle straffe folk for pranks på irc da de fleste vet at irc er en kanal der folk kødder med det aller meste...

Lenke til kommentar
Jeg leste denne loggen for noen dager siden og sier meg ikke helt enig i noen av dere som mener at smoke2k "fyrte opp" under at han skulle ta pillene, virka mer på meg som smoke2k sa det på kødd.

Han utrykker flere steder i loggen at han ikke vil at han andre karen skal ta overdose, og han ringer han opp for å få han til å slutte...  

Kjipt for ripper men blir litt dumt å skulle straffe folk for pranks på irc da de fleste vet at irc er en kanal der folk kødder med det aller meste...

Det er det eg har prøvd å si hele tiden. Man tar ikke ting på irc seriøs. Folk bare kødder seg hele tiden jo.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...