SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1209 Tragisk måtte å leve og dø på. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det var ille. Det er vel nå etablissementet konkluderer med at irq dreper. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg lever litt av livet på nettet.. men ikke i så stor grad! jeg må jo si at det er veldig bra gjort av folka som ba han ta mer.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg lever litt av livet på nettet.. men ikke i så stor grad! jeg må jo si at det er veldig bra gjort av folka som ba han ta mer.. Ok..jeg lever på inett men jeg har da ffs aldri slike problemer og vil aldri ha oppfordret til noe slikt galskap. Fans syke amerikanere Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Humf, jeg bare venter på at noen av de som sitter og tekster på NRK2 chatten skal gjøre det samme.. "It's called Natural Selection, they are the bottom of the f**in foodchain.." (dennis Leary) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Humf, jeg bare venter på at noen av de som sitter og tekster på NRK2 chatten skal gjøre det samme.. "It's called Natural Selection, they are the bottom of the f**in foodchain.." (dennis Leary) Helt riktig 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Fans syke amerikanere Å er det bare amrikanerne som er syke. :wink: Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Loggen for hele seansen kan du lese på http://www.ripperlogs.tk For en gjeng Fra loggen: [ 02:24:46 ] [ Oea ] do you want to die or what? [ 02:24:50 ] [ Oea ] !!!! [ 02:24:53 ] [ ripper ] nah [ 02:24:55 ] [ ripper ] its safe [ 02:24:58 ] [ ripper ] I know what I'm doing så feil kan man ta Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ..å tro man kan sluke 3.6gram methadone og overleve må man være besatt av jesustanker. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det var ille.Det er vel nå etablissementet konkluderer med at irq dreper. IRQ er farlig - IRC er farligere Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 LOL! "Yrkesnevrose" eller no'. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det var ille.Det er vel nå etablissementet konkluderer med at irq dreper. Nei, det er narkoen som dreper! Han var narkoman Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Trist greie må jeg si, setter et støkk i en å lese hele loggen. På en måte kan jeg forstå smoke2 (IRC er ikke kjent for å være dødens seriøst) , på en annen side oppfordrer han til selvmord på en grusom og umenskelig måte. har ikke ord.... RIP RIPPER ! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Vet ikke helt med lovene i USA, men kunne 'smoke2' ha blitt straffet i Norge for å ha "presset" 'ripper' til å ta mer narkotika, og av den grunn døde? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Vet ikke helt med lovene i USA, men kunne 'smoke2' ha blitt straffet i Norge for å ha "presset" 'ripper' til å ta mer narkotika, og av den grunn døde? Blah...med dommerene i norge i dag så hadde han fått 2 år :evilmad: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Tja men de var jo ikke helt sikkert på om det han gjorde var ekte. De tullet jo seg og altmulig. Ikke før slutten at de la merke til at det var ekte. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 RIP RIPPER er alt jeg har å si. det er tragisk at noe sånnt skal skje, men shit happens Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Yup R.I.P ripper. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Leste i en artikkel at dem ikke klarte aa spore karen for aa hjelp'n. Trist, men kunne dem ikke bare tatt netstat -a for aa se ip'en til hvor dem fikk kamera-bildet fra? Og ringt ISP'en? Men men, ville han drepe seg saa hadde han nok klart det med eller uten Internett-forbindelse. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Men men, ville han drepe seg saa hadde han nok klart det med eller uten Internett-forbindelse. Ja det er sant, men det løser vel ikke noen problemer med å ta selvmord? Eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå