frredriik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Vurderer å selge utstyret mitt, og lurer på hva det er verdt.. Har følgende : Nikon D70 - 3 år gammelt, pent brukt. Er på DSC_8939, så regner med jeg bare har rundt 9000 eksponeringer på det (?). Pga av feil, har det akkurat vært inne på service og byttet lukker, motor og hovedkrets. Fungerer utmerket nå. Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro Sigma AF 24mm f2.8 Super Wide ( Litt "slark" i denne, er gammel men meget skarp og god ) Nikon Speedlight SB-23 Nikon Speedlight SB-24 ( Defekt) Sandisk 4.0 GB minnebrikke Stor bæreveske til alt utstyret Hva kan jeg få for dette ? Mvh Fredrik Endret 12. november 2007 av frredriik Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Et D70 kit kan man selge for rundt 4500,- i dag. Legg på 500 for teleobjektivet og 500 for blits og defekte varer, samt alt "fyllet" som veske og minnekort. Slikt kan man ikke ta seg for mye betalt for når man selger brukt. Kan velge å beholde det, men ofte gjør det kjøpet mer attraktivt for en som skal begynne fra 0. Totalt 5500,- altså selv om jeg hadde latt det gå for 5000 hvis en kjøper var kjapp med å slå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå