lucho Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Spilleren låste seg under bruk. Ingen knapper som funket. Spilleren var på til batteriet gikk tomt, mo går det ikke å få på igjen spilleren. Noen som har vært borti lignende ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Forsøk følgende: Plugg i USB-laderen, deretter trykker du inn reset-knappen. Nå burde den begynne å lade igjen, om ikke, la den stå til lading en stund, før du igjen forsøker å trykke reset. Om du har latt spilleren kjøre batteriet helt tomt (har den låst seg, fungerer ikke det som gjør at spilleren slår seg av automatisk for å unngå batteriskade), er det ikke uvanlig for batteritypen å trenge en del lading før det "våkner" igjen. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skjedde akkurat det samme med min Creative Zen, skal sende den inn til Komplett igjen. Si ifra om det funker da! Så kan jeg prøve det samme jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå