Kymera Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Setter stor pris på om det er noen som kan hjelpe meg. Hadde noen små-problemer med min bærbare Dell Inspiron 6400 for omtrent 6mnd siden, så fikk jeg til sendt en ny harddisk fra Dell. Nå har jeg prestert å få virus på PC-en men den vill ikke formateres. Lurer på om det kanskje kan være mangel på pre-installert software som gjør det?? Garantien gikk ut for noen måneder siden, så trenger en billig fikse metode Stor takk på forhånd Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har du xp/vista cd? Sett i denne og boot fra cden,hender det ingenting så må du inn i bios og sette cdrom til første boot device. Er det hardware feil så har du forsatt 5 års reklamasjon fra kjøps dato. Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Har du xp/vista cd?Sett i denne og boot fra cden,hender det ingenting så må du inn i bios og sette cdrom til første boot device. Er det hardware feil så har du forsatt 5 års reklamasjon fra kjøps dato. Nå har jeg gjort alt, men jeg har bare endt opp med å reinnstallere Windows.... Greia er at jeg vil slette ALT og så intallere Windows... Starte helt på nytt... Går det?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Så lenge du kommer inn i installasjonsveiviseren til XP så er formatering et av valgene en har i begynnelsen før installasjonen begynner. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Trykk i menyen for ny innstallasjon at du vil slette alle filer. Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Så lenge du kommer inn i installasjonsveiviseren til XP så er formatering et av valgene en har i begynnelsen før installasjonen begynner. Det kommer ikke opp :S Er det mulig jeg gjør noe feil?? 1) setter inn CD-en jeg fikk fra dell. 2) skrur av PC-en 3) starter PC-en å trykker på F12 4) starter pc gjennom CD-en så bare følger jeg instruksene som kommer opp på skjermen.... Hva er det jeg gjør galt?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 og det dukker ikke opp noen formateringsalternativer? Er det en Xp installasjons cd, eller er det en dell recovery cd du sitter med? Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 og det dukker ikke opp noen formateringsalternativer? Er det en Xp installasjons cd, eller er det en dell recovery cd du sitter med? Det er en reinstallasjons CD.... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når du kommer til punktet du velger hvilken HD du skal installere på, slett partisjonen/harddisken, så må den opprettes på nytt igjen, og da må den formateres. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Reinstallasjons cd? Aldri hørt om :S Bare hørt om recovery og vanlig xp cd hvor man kan reinstallere xp og formatere. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Reinstallasjon og recovery er det samme. Norsk - engelsk. Hvordan dette er lagt opp i dell har jeg lite kjenskap til dessverre. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Setter stor pris på om det er noen som kan hjelpe meg. Hadde noen små-problemer med min bærbare Dell Inspiron 6400 for omtrent 6mnd siden, så fikk jeg til sendt en ny harddisk fra Dell. Nå har jeg prestert å få virus på PC-en men den vill ikke formateres. Lurer på om det kanskje kan være mangel på pre-installert software som gjør det?? Garantien gikk ut for noen måneder siden, så trenger en billig fikse metode Stor takk på forhånd nå har hjelpen din kommet. vist ikke maskinen din ikke fungerer å den trenger en formatering, å det ikke fungerer med cd, så kan du prøve med viskoler og viske det ut=) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Viskelær heter det på norsk :-) Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Setter stor pris på om det er noen som kan hjelpe meg. Hadde noen små-problemer med min bærbare Dell Inspiron 6400 for omtrent 6mnd siden, så fikk jeg til sendt en ny harddisk fra Dell. Nå har jeg prestert å få virus på PC-en men den vill ikke formateres. Lurer på om det kanskje kan være mangel på pre-installert software som gjør det?? Garantien gikk ut for noen måneder siden, så trenger en billig fikse metode Stor takk på forhånd nå har hjelpen din kommet. vist ikke maskinen din ikke fungerer å den trenger en formatering, å det ikke fungerer med cd, så kan du prøve med viskoler og viske det ut=) Haha, og hva er det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå