Serqevx Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er det bare meg, eller er det ikke noe reklame i forumet? Jeg syns faktisk det kunne vært greit (!!) med Komplett - Ukens tilbud reklame under forum meny. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 det er ganske mange her som mener at det er mer enn nok reklame her allerede da :-? jeg har ikke noe mot det da, synst de farger opp siden jeg :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er det bare meg, eller er det ikke noe reklame i forumet?Jeg syns faktisk det kunne vært greit (!!) med Komplett - Ukens tilbud reklame under forum meny. Eh...ser du ikke Pcutstyrs.no sin reklame øverst? Jeg syns Pcutstyrs.no er evig nokk og vi trenger ikke noe mere reklame på forumet. Lenke til kommentar
obese Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 dere er så nerder at det gjør vondt... hvorfor kan ikke dere være den morsomme versjonen av en nerd? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 dere er så nerder at det gjør vondt... hvorfor kan ikke dere være den morsomme versjonen av en nerd? Feil plass for og slenge ut noe meningsløst; gjør det i Off-topic. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Litt reklame skader ikke, spesielt ikke for Komplett Ukens Tilbud! Dette finner jeg interessant. Og jeg ser ikke på PCutstyr som en reklame, heller som link. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Litt reklame skader ikke, spesielt ikke for Komplett Ukens Tilbud! Dette finner jeg interessant. Og jeg ser ikke på PCutstyr som en reklame, heller som link. Men all reklame av den tingen er reklame og påvirker oss uansett. Det er akkurat som når din mamma ser på TV og se et nytt vaskemiddelsprodukt eller en ny type salami og så kjøper hun den dagen etterpå uten at hun i det hele tatt mente å kjøpe det når hun så selve reklamen. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jamenn skader det da? Hardware.no tjener mer penger også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 mer penger = mer utvikling og mer innhold :-) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 mer penger = mer utvikling og mer innhold :-)ja men det er 2 stk komplett'er på forsiden. skal de trenge seg inn i forumet og?! Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har sperre all reklamen jeg og dessuten synes jeg at et reklamefritt forum er helt alright Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå