kaaasen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heisann! Har ingen anelse om hva som kan være feil da maskinen fungerer flott - helt til den fryser. Vanligvis fryser den hvis den er idle, men det hender også at den fryser mens jeg ruker den. Det som skjer er at musa blir "limt fast", og at jeg naturligvis ikke kan gjøre noen ting. Selve maskinen høres ut som den job er, men jeg får ikke gjort noe med det. Kan det ordnes ved en re-install av XP, eller finnes det en bedre løsning? Kan det være hardware-relatert? Se profilen om dere ønsker specs. På forhånd takk Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Start-kjør-eventvwr.msc Se om det kommer noen meldinger på tidpunt for frys. Det kan være en del,så du for sjekke litt skal gi noen tips. Først finne ut om det er hardeware eller software. Boot f8 sikkerhtmodus se om det samme skjer der. Eller denne er grei. http://www.nu2.nu/pebuilder/ Post en logg. Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware eller bare sjekke Minne må testes. Memtest86+ 1.70 Hdd. Hd Tune Diskcheckup Defragmere. Psu Kan være grunnen til dette. Endret 11. november 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå